کد خبر 160215
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نتانیاهو در اجلاس سازمان ملل در کاری بچه گانه بمب را نقاشی کرد و همگان را از سلاح اتمی نداشته ایران ترساند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدا در مسجد امیرالمومنان (ع) گرگان افزود: اگر انگلیس و آمریکا واقعا مخالف سلاح اتمی هستند پس چرا با اسرائیل که بیش از صدها کلاهک هسته ای دارد و با این حال پیمان عدم اشاعه سلاح های کشتار جمعی و هسته ای را امضا نکرده است، برخورد نمی کند.

وی اظهار داشت: اگر بی بی سی هر شب برنامه می گذارد که دلار و اجناس در ایران گران شده و منتظر است تا مردم به خیابانها بیایند، باید بداند که مردم در 33 سال گذشته استقلال کشور را حفظ کرده اند و مواضع آنان را به خوبی می فهمند و شعارشان همان شعار امام حسین (ع)، هیهات من الذله است.

نماینده مردم تهران در مجلس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن اهانت استکبار جهانی به پیامبر اسلام (ص) گفت: مردم در این زمینه در صحنه بوده و هستند و از ساحت رسول اکرم (ص) دفاع کرده و وفاداری خود را نسبت به پیامبر نشان دادند.
 
حداد اظهار داشت: یاد شهدا برای جامعه ما ضرورت دارد و از شهید به عنوان زنده جاوید در قرآن کریم یاد شده است و کار شهید و هر عملی برای خدا ارزش دارد.

وی عنوان کرد: کار شهید حفظ خود از صحنه است و این کار الهی است و بالاترین خوبی نصیب شهید شده است.

حداد عادل بیان داشت: شهید یعنی کسی که در راه رضای خدا بی سر و پا شده و نور خدا شده است و سرمایه را در جای خوبی سرمایه گذاری کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان داشت: با گذشت 24 سال از آتش بس، برگزاری یادواره شهدا همچنان روشن مانده و این یادواره ها باعث می شود از یاد و مسیر شهدا دور نیفتیم.

وی عنوان کرد: یاد شهدا را زنده نگه داریم و اگر چه لبهایشان خاموش است اما با ما حرف می زنند و پیامشان در گوش ما می پیچد و هیچ کس نمی تواند گوش خود را ببندد و پیام شهدا را نشنود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: سنت یادواره شهداء سنت عاشورایی و کربلایی است و این میراث حسینی است که در جامعه ما دست به دست می چرخد.

وی اظهار داشت: شهدای ما از جنس همان شهدای کربلا بودند که وقتی امام راحل پرچم انقلاب را برداشت در راه امام علی (ع) و امام حسین (ع) قدم گذاشت و هدف شهداء همین مسیر بوده است.

غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه فداکاری خانواده شهداء، ایثارگران و رزمندگان و .. گم نشده بلکه اثر کرده است، گفت: بیداری جهان اسلام از تاثیرات ایثارگری شهدا و رزمندگان بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیام شهدا به دنیا این بود که با دین می شود نظام و انقلاب و یک کشور را اداره کرد و برابر یک جنگ جهانی ایستاد.

وی افزود: بیداری اسلامی تحت تاثیر مستقیم فداکاریهای فرزندان شهید این نظام و انقلاب در جبهه هاست و وقتی مسلمانان دنیا دیدند که این ایثارگری را دیدند به حرکت درآمدند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآورشد: در جریان بیداری اسلامی نباید از حزب الله لبنان چشم پوشید، زیرا آنان در متن کشورهای عربی و در حالیکه 60 سال در شش جنگ بزرگ ارتش کشورهای عربی از پس اسرائیل بر نیامدند، عده ای جوان با ایمان با الگو گرفتن از رزمندگان و شهدای انقلاب ماشین جنگی اسرائیل را از پا درآوردند.
 
جنگ هنوز ادامه دارد

غلامعلی حداد عادل گفت: امروزه جنگ ادامه دارد و اگر نظامی نیست بلکه اقتصادی است ودشمن فکر کرد می تواند با فشار اقتصادی ملت را از پا درآورد و در دو سال اخیر فشار را بیشتر کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: دشمن این ملت را نشناخت، زیرا ملت ایران همان ملتی است که جان فرزندانش را تقدیم کرد و دست از امام و انقلاب نکشید، حال چطور ممکن است بخاطر مسائل اقتصادی دست بکشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس