به گزارش مشرق، انصاری، تحلیلگر در توئیتی نوشت:

کشورهای عربی سالها است بطور ذلیلانه ای راه حل دو دولتی را برای حل مناقشات فلسطین و رژیم صهیونیستی پذیرفته اند، در حالی که اسرائیل همانطور که وزیر خارجه اردن اخیرا اقرار کرد به این راه حل اعتقادی ندارد و با گسترش شهرکسازی عملا خلاف آن رفتار کرده است.‌

پیشنهاد دو دولتی را حتی تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس نیز قبول دارد؛ این تنها مقاومت است که مقابل زیاده خواهی های اسرائیل ایستاده و به بازپس گیری تمام سرزمین های فلسطینی ایمان و اعتقاد دارد.

ذلالت کشورهای عربی در پذیرش راه حل دو دولتی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 5
    راهکار دو دولتی فریبی بیش نیست و اسراییل هرگز کشور رو تقسیم نمیکنه.خود نتانیاهو بارها اینو گفته و اینا این سرزمین رو متعلق به خودشون میدونن.این یک فریب برای عادی سازی روابطه و حتی خود آمریکا هم در یازمان ملل چند روز پیش دیدیم به رسمیت شناختن فلسطین رو وتو کرد.
  • بچه های اسیرروازادکنید IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    ضددودولتی توهین به اجدادشونه وزمین خریده اند
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      2 0
      کدام توهین؟ زمین هایی که خریده اند حتی یک درصد کل فلسطین هم نمی شود. از اروپا مخصوصا آلمان بلند شده اند و آمده اند فلسطینی ها را از سرزمین شان آواره کردند.
  • ALIR12 IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    من نمی دانم مقاومت می خواهد چکار کند! یه حمله ناموفق که غزه را نابود کرد و هزاران کشته و معلول روی دست مردم گذاشت- برا ی اتش بس التماس می کنند... مطلب بعدی خود حماس هم مرزهای 1967 هم قبول دارد اگر چه این یک غصب تمام است اما و متاسفانه این چیزی است که جهان پذیرفته است.. و کشورهای مسلمان نه تمایل و نه قدرت باز پس گیری ان را ندارند. چاره چیست! عمر ادم ها کوتاه ست بگذار کمی ارامش را چشیده باشند. پس لطفا از دور ننشین بگو لنگش کن! و از این ور منافع کشور خودمان را نیز بدون دستاورد ملموسی در تنگنا قرار داده شود..
  • US ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اعراب =خائن، حسود، زبان دراز. زیرآب زن
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    با دو دولتی موافقت کنید جون مردم براتون مهم باشه! با این نسل کشی فلسطینی ها کسی باشه تا کشور تشکیل بده. باز یک عده احمق نیان بد و بیراه بگن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس