کد خبر 1598299
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
پیام «وعده صادق»/تغییر معادلات بابزرگ‌ترین عملیات بالستیکی تاریخ

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سرویس سیاست مشرق- یک استاد دانشگاه بر این باور است که عملیات وعده صادق ضربات مهلکی به ذهنیت های غرب گرا در ایران وارد کرد.

بیژن عبدالکریمی طی گفتگویی با اشاره به برخی جریان های داخلی آنان را منفک شده از سنت و وضعیت تاریخی خود خواند در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: من از این بخش جامعه با عناوینی چون «نسل‌های بی‌تاریخ» در کتابی با همین عنوان یاد کرده‌ام، اینها از غرب زدگی عبور کرده و به نوعی غرب پرستی و تجددسالاری رسیده‌اند، به این معنا که بسیاری از مقولات مرتبط با تجدد را می‌پذیرند بی‌آنکه درباره آنها فکر کرده باشند و هرگونه پرسشگری از غرب هم برایشان یک خط قرمز است و به‌شدت سرکوب می‌کنند.

وی با توجه به فجایع غزه و عملیات وعده صادق نیز تاکید کرد: جنگ غزه و منازعه ایران و اسراییل پس از رخدادهای ۷ اکتبر جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. همچنین جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    10 1
    اظهارات استاد عبد الکریمی نشان از حریت و ازادگی ایشان میدهد . مهم هم همین است که انسان اسیر " خودش " نباشد . نقد و حتی تخطئه بعضی کارها و تصمیمات نظام نه تنها مذموم نیست بلکه اگر بر مبنا ی علمی و مبتنی بر سند باشد بسیار ممدوح و از مصاد حاکمیت را نقد نکنید بلکه گفته میشود تخریب نکنید و در راستای اهداف غرب و در زمین دشمن بازی نکنید . نقد و ارائه طرح جایگزین علمی و عملی برای اصلاح و رشد امور کشور عبادت است . افرین بر این استاد ازاده و رو شنفکر واقعی که غربزده های غرب پرست را نقد کرده و از انان برائت میجوید . دست چنین اساتیدی را هرچند که منتقد باشند را باید به گرمی فشد و از ایشان استقبال کرد و انان را درون نظام تعریف کرد .
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    7 1
    موشکهای ویرانگر سپاه به سمت سرزمینهای اشغالی نه تنها صهیونیستها را خوار و بی مقدار کرد بلکه کله پوک لیبرالهای غربزده ایرانی را هم پوکاند. و متلاشی کرد .
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      6 1
      خصوصاً زیبا کلام ظریف تاج زاده وامثالهم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 0
    نهصت ازادی خیلی مروزه نفودش را دوست دارد ....همشون سخت برای نفود و .. زدن مهره های موثر و ... در تکاپو هستند ...
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ای کاش کار کنید برای گسترش اسلام و هویت و فرهنگ اسلام ... در جامعه و این مهم است برای مسیله حجاب و مسایل دیگر ...
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مسیله مهم درباره ادربایجانات اینها اگر شما در مقابل دسیسهاشون مقومت کنید یا مقام مقاومی درباره دسیسهای اینها وجود داشته باشه با فشار سعی می کنند عوص کنند اینرا پس مراقبت کنید ...اصلاحات یعنی از بین بردن جمهوری اسلامی و ایران ....
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    دقیقا ضربه مهلکی به غربگداها بود و چرت عمیقشان را پاره کرد
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    موشک های بالستیک سپاه سبیل سگای آمریکایی و توله سگای انگلیسی_فرانسوی_آلمانی و اسرائیلی رو یجا دود داد و حساب کار اومد دستشون. چندوقته خفه خون گرفتن و دیگه واق واق هم نمی کنن. وحوش خونخوار آمریکایی_اروپایی فقط زبون توسری رو می فهمن.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    0 0
    نوکرها باوجود وحضور وقدرت ارباب شاخ هستند وقتی شما ریشه رازدی شاخوبرگها هم پژمرده افسرده وخشک میشوند باید سوزانده شوند تادوباره ریشه نکنند
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    شکست تمام عیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس