کد خبر 1598055
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
‌

طبق اطلاعات موجود از گذشته توماج صالحی، او در خانواده‌ای به دنیا آمده که اغلب عضو سازمان تروریستی منافقین بوده‌اند.  

سرویس سیاست مشرق - اخیراً وکلای توماج صالحی، رپر اغتشاشات ۱۴۰۱، در فضای مجازی اعلام کردند که حکم اعدام این خواننده صادر شده است. مرکز رسانه قوه قضاییه در تشریح این موضوع اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته بود؛ به همین جهت در صورت فرجام‌خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تائید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

توماج صالحی اولین بار در شهریور ۱۴۰۰ بازداشت شده بود. او پس از فوت مهسا امینی، نیز فعال شد و لیدری آشوب‌ها را برعهده گرفت. توماج صالحی در حالی خود را در اصفهان پنهان کرده بود در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ در استان چهارمحال و بختیاری بازداشت شد.

توماج صالحی در مدت زمان بازداشت اول خود پس از اغتشاشات ۱۴۰۱، با نیروهای امنیتی همکاری‌ کرد و اعترافات مؤثری از او به دست آمد. او در ۲۷ آبان ۱۴۰۲، با قید وثیقه از زندان دستگرد اصفهان آزاد شد. صالحی بلافاصله پس از آزادی ویدیویی از خود منتشر کرد و منکر اعتراف و همکاری در زندان شد. این رپر در ادامه اظهارات خود علیه زندان‌های ایران سیاهنمایی کرد و مدعی شکنجه در بازداشتگاه شد.

پافشاری توماج صالحی بر اظهارات مغرضانه سبب شد تا نهم آذر ۱۴۰۲ برای دومین بار بازداشت شود.

حواشی اخیر حکم اعدام توماج صالحی سبب شده تا کاربران به بررسی سوابق وی بپردازند، کاربران این روزها پس از ادعای صدور حکم اعدام توماج صالحی، گذشته و سابقه خانوادگی او را مرور کردند. طبق اطلاعات موجود از گذشته توماج صالحی، او در خانواده‌ای به دنیا آمده که اغلب عضو سازمان منافقین بوده‌اند.

فعالیت‌های اقبال اقبالی، دایی توماج در دو سال اخیر، شواهد زیادی مبنی بر عضویت خود و اقوام نزدیکش در سازمان منافقین برجای گذاشته است. اقبالی در مصاحبه‌های گذشته خود مدعی شده خانواده توماج صالحی سابقه ضدانقلاب از گذشته دارد. طبق ادعای دایی توماج صالحی، افسر اقبالی، مادر توماج صالحی پس از انقلاب به دلیل حمایت و ارتباط با خانواده زندانیان سیاسی بازداشت شده بوده است، منظور او از خانواده زندانیان سیاسی، اعضای منافقین است.

توماج صالحی فرزند افسر اقبالی و چنگیز صالحی است. پدر توماج همسر دوم افسر اقبالی بود. اقبالی پیش از این با یکی از اعضای سازمان منافقین ازدواج کرده بود که به جرم محاربه با نظام اعدام شده است. اقبالی بعدها با پدر توماج ازدواج تشکیلاتی می‌کند. این بیانگر این است که چنگیز صالحی، پدر توماج هم از اعضای منافقین بوده است.

با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم

با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم

اقبال اقبالی، دایی توماج، خود و برادرانش، هوشنگ و فرشید صالحی نیز عضو سازمان منافقین بودند. اقبال اقبالی، از اعضای ارشد سازمان منافقین در کمپ اشرف عراق بود تا مدت اخیر هم در آلبانی فعالیت می‌کرد.

علاوه بر این‌ها، شواهدی از عضویت خاله توماج صالحی در سازمان منافقین نیز وجود دارد. در گذشته اقبال اقبالی، تصویری از حضور مهرانگیز اقبالی، خاله توماج صالحی، در کنار شمس الدین امیر شاه کرمی از مسئولین منافقین و با لباس‌های خاص این سازمان منتشر کرده بود. پس از انقلاب شمس‌الدین امیرشاه‌کرمی اعدام و فرشید اقبالی هم تو درگیری‌ها کشته می‌شود.

با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم

این ارتباطات و عضویت خانواده و اقوام توماج صالحی در سازمان منافقین، سبب شده تا اسلوب و محتوای شعرسرایی این خواننده تاثیر بسزایی از سبک مبارزاتی سازمان تروریستی منافقین بگیرد.

گذشته از محتوای اشعار، او بلافاصله پس از شکل‌گیری اغتشاشات، لیدری آشوبگران را بر عهده گرفت و در فضای مجازی هم حمایت شد. صالحی تا قبل از بازداشت، آشوبگران را دعوت به خرابکاری اماکن حساس و آسیب به ماموران انتظامی و امنیتی می‌کرد.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 157
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 40
  • FI ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    منافقین و اصلاح طلبان ، دو روی یک سکه
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      92 21
      توبه گرگ مرگ است! یک بار که این توبه ریاکارانه اش را ثابت کرده است! منافقی که مسئول شهادت سپهبد صیاد شیرازی بود و نیز منافقی که مرحوم لاجوردی را به شهادت رساند، هر دو به ظاهر توبه کرده بودند که با خام کردن مسئولین در قوه قضائیه فرصت توطئه را به دست آوردند !!!!
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      48 13
      شگرد منافقین این است که برای فرار از مجازات تواب میشوند بعد از اینکه آزاد شدند برعلیه ایران و ملت ایران اقدام خصمانه انجام میدهند بهتر است صدا و سیمای ایران پرونده این منافق توماج صالحی و دادگاه ایشان را علنی کند تا مردم ساده دل متوجه خباثت این افراد شوند.
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      79 17
      پس از این کثافت کاریها از گور همون افرادی بلند میشه که از اول هم با انقلاب مشکل داشتند اینها چون روزی حلال نخوردند ، هر کاری همدلاهاشون بکنی درست نمی شوند فقط باید ریشه شون رو خشکاند
    • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      26 7
      و سلطنت طلبها
    • پریسا متفکر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      36 38
      توماج کثیف و ضد انقلاب رو هر چه سریع تر اعدام کنید. لعنت خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
    • کارگر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      27 7
      زهره قائمی تواب ظاهری بعد آزادی به عراق رفت و مسئول ترور صیاد شیرازی شد. آمار بالایی از توابان دروغین هست. رپر های بدتر از توماج هستند که چون در خارج فعالیت کرده و دستگیر نشدند معروف نیستند. رپ علیه قاضی مقیسه یکی از آنهاست. کمی هم از میزان تحصیلات و شغلش مینوشتید. مثل صندلی داغ چند سوال ساده میکردید تا معلوم شود اطلاعات عمومی اش تا چه حد است ؟ یک روانپزشک میتواند علت رفتارهای نابهنجارش را ریشه یابی کند. بسیاری از افرادی که تحت عنوان مبارز سیاسی مطرح میشوند بیماران روانی هستند که برای شهرت حاضرند بمیرند. برخی با شعر نو پوچ به دنبال خواستگارند ! هیلا صدیقی با همین ترفند عاقبت بخیر شد ! سپیده قلیان هم بالاخره بختش باز میشود به شرط اینکه به محض ازادی سراغ ضحاک نرود ! حالا که توماج دل در گرو سپیده رشنو داده هر دو را پای سفره عقد نشانده عاقبت بخیرشان کنید ! ازدواج تشکیلاتی از شیوه های استتار منافقین است. شما هم برای خلاص شدن از شر حکمی که دادید مزدوج شان کنید ! رپرهای هرزه در ته انبوه مشکلات مردم هم جایی ندارند.
    • طاهری IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      13 4
      خدایی چه پوزی از اصلاح طلبان خورده شده با این «وعده صادق» ، «جنبش دانشجویی در امریکا» ، تازه جدیدا «اعدام بابک زنجانی » هم عفو خورده ولی توماج جان حکم اعدامش آمده !! وای دده !
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      17 5
      کاری به توماج ندارم ولی منافقین نشان داده اند بعد از توبه، اقدامات ضد امنیتی خواهند کرد. اصولا توبه منافقین هم یک توبه تشکیلاتی است.
    • بختیاری IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 3
      در مورد شهادت شهید لاجوردی به نظر من خشک مغزان منافق آلت دست بودند.بد نیست آخرین پرونده ای که این شهید بزرگوار قصد پیگیری و تکمیل آن را داشت بررسی بشه! که متاسفانه خیلی ها اطلاع و یقین دارند متهم اصل کدام خائنان هستند.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      14 7
      خاندان اراذل و خائنین
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      29 6
      یارو توبه مانندی گفته آزاد شده باز هار شده حالا عفو می دهند ؟! کسی حق ندارد مایه مضحکه ایران شود مسولی که به او عفو دهد باید توبیخ شود
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      8 5
      اثرات لقمه حرام را در زندگی مهم بشمارید. نمونه اش همین توماج صالحی و ...
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      10 1
      منافق ها انقدر حرام زاده و پست هستند که با صدام حسین متحد شدند و جوانان ایرانی را در جبهه ها قتل عام کردند . بیسیم سربازان ایرانی را در جبهه گوش می دادند و به عراقی ها خبر می دادند . لعنت بر مریم رجوی و مسعود رجوی و باقی حرام زاده های منافق
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    89 28
    خب بعد از این همه مستندات اگر این بچه داعشی آزاد شد تکلیف چیست؟!
    • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      17 7
      لیدرها و سلبریتیها فهرست گله فالوئرهای خود تو شبکه ها رو میفروشن به سازمانها و با این کاسبی پول خوبی به جیب میزنن
    • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      9 5
      لیدرها و سلبریتیها فهرست گله فالوئرهای خود تو شبکه ها رو میفروشن به سازمانها و با این کاسبی پول خوبی به جیب میزنن
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 10
      آزاد کدامه تو همون زندان به همکاریش ادامه بده جنبه آزادی نداره
    • علی ایرانی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 1
      هیچی این بچه داعشی رذل و یاغی (توماج صالحی) می آید در خیابان و علیه نظام عربده‌کشی و فحاشی و ... میکند. بعد یک سرهنگ نیروی انتظامی وظیفه شناس مثل جوانمردی جهت برقراری نظم و قانون... با او مقابله می کند. آن وقت بعضی قضات دادگستری ایران ، حکم اعدام سرهنگ جوانمردی را صادر میکنند به جرم اجرای قانون و ایجاد نظم و برخورد با محاربین و اوباش ..؟!؟!؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • SE ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    54 12
    همه معلوم الحال بودن
    • AU ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 2
      چرا در حالی که مردم در جشن پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل هستند و رسانه های فارسی زبان گیج هستند از این ضرب شصت یکدفعه این حکم بهانه به دست شبکه های معاند و براندازها میدید که دوباره به ایران بتازند و کام مردم رو تلخ کنند، یعنی واقعا نمیشد در این زمان تاریخی با سیاست برخورد کرد یعنی واقعا کسی در قوه قضاییه نیست که درک این مسائل رو داشته باشه ، ایشون رو که اعدام نمیکنید به خاطر چهارتا آهنگ مزخرف ولی میشد این حکم وحشت رو وقت دیگه و ببه طرق دیگری داد
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    62 27
    خوب با این تفاسیر چرا اعدام نشه چرا تخفیف بکشیدش این اشغال کثیف را
    • US ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      20 39
      مگه همینجوری میشه یکی رو اعدام کرد
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      55 15
      اعدام که نه، ولی شاید اگر آمریکا بود میشد یه 80-90 تا گلوله توسط پلیس تو تنش خالی میکردی آب هم از آب تکون نمی‌خورد!!
    • مسعود دیپلمات IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      43 9
      بله در آمریکا اعدام نمی کنند، زانو را روی گردن طرف چند دقیقه فشار می دهند، تمام!
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    32 11
    لعنت بهشون
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    53 18
    چرا تا حالا اعدام نشده
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      34 50
      حالا چقدر اختلاس کرد؟
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      23 5
      جای تعجبه
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      25 7
      ایکاش اختلاس میکرد پولها را میگرفتن چند سال هم زندان تا تنبیه بیشه اینا قصد دارند بر کل مملکت اسلامی ایران چنبره بزنند از جان ادمها تا حیوانات و جنگلها در اختیار قدرت و مطیع انها باشد با اربابشان امریکا اسراییل کودک کش هر جور دوست داشتند بندگان خدا و زمین خدا را به یوق استعماری خود بکشند برده و نوکر خود کنند هوای نفس پلیدشان فسق فجور گناه معصیت جهنننننم را بر افریده های پاک پروردگار حاکم کنند هر چند اختلاس ها هم معمولا زیر سر همینهاست چون وضع مالیشان از قاطبه مردم بمراتب بهتر میباشد مثلا مافیای بهایی ها در داروخانه ها که چندی قبل بخشی از ان لو رفت
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    30 11
    با همه این حرفا به زودی آزاد میشه و میره اونور
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    18 38
    اعتراض یا اغتششاش؟
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    31 30
    مشرق چقدر دروغ مینویسی
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 6
      تو راستشو بنویس
  • حسین IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    29 83
    مگه اعدام الکی هست که هر کسی را راحت میگید اعدام کنید.
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      23 13
      نه فقط اگه تو آمریکا بود بدون دادگاه همون تو خیابون حکم آبکش رو اجرا میکردن....دیگه خرج برای کشور ایجاد نمی‌شود
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      13 10
      خیلی احمقی
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      38 11
      الکی فقط تو امریکاست که پلیس جلوی جمعیت آدمها را با زانو خفه می کند به معلول بی دست وپا تیر اندازی می کنند اما توماج صالحی را نباید اعدام کرد چون گماشته آمریکاست!
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      24 10
      چیه تو البانی بدنت داره از ترس می لرزه
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      41 3
      اینجا راحت، اعدام نمی کنند ، چند بار بازداشت شده ولی باز به اعمال منافقانه و تحریک جوانانِ بی خبرو ... ادامه داده ، حالا بعد از چند ماه محاکمه ، حکم داده اند ، آنهم ، بدوی که تایید نهایی نشده ، ببینید منافقانِ قاتل ، چطور خود را برایش هلاک می کنند ... اگه آمریکا یا اروپا بود، همان اول سوراخ سوراخش می کردند یا با زانو خفه اش می کردند ...
    • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      15 8
      فیلم چرت وپرتایی که گفته رو ببین بعد ادای روغن فکری دربیار
    • سروش IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      28 3
      نه اعدام کردن الکی نیست فقط چند نفر نادان جفتک پران را تحریک کردن تا از مردم عادی کشته سازی کند به نیرو های انتظامی حمله کنند به در دانشگاه جفتک پرانی کنند آموزش ساخت بمب را بدهند و و تخریب کنند اموال مردم و بیت المال را به آتش بکشند و دورغگویی و فرافکنی کنند و با بیگانگان همرنگ و هم قسم شوند خیلی خیلی ساده و ساده لوحانه است و بی شرمانه و از بی شرفی همین جماعت است که توانش را هم از سر بغض و کینه ورزی خوب دارند. فقط این کارها به سادگی انجام می پذیرد. و عواقب این اعمال چرا نباید مثل آمریکا خیلی ساده و بی هزینه با زانوی پشت گردن حل و فصل شود؟؟؟؟؟ تنها هزینه اش دادن تشویقی به آن مأمور بود که سری بعد از جفت زانو بهره ببرد و کار سریعتر ختم شود.چنین مزدور خوش خدمتی مأموری در حدو اندازه پلیس آمریکا رو قطعا نیاز داره.
  • GB ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    38 16
    همون دفعه اول نباید آزاد میشد.
  • CA ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    20 10
    پس وطنفروشی تو ذاتشه و با نصیحت و موعظه و رحمت و رأفت و حتی زندان عوض نخواهد شد. در سراسر تاریخ ایران وطنفروشتر و خائن‌تر از منافقین تروریست پیدا نمیکنید. این ملعونهای جهنمی برنده کاپ اسفل السافلین در خیانت به وطن هستند.
  • CA ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    11 7
    پس وطنفروشی تو ذاتشه و با نصیحت و موعظه و رحمت و رأفت و حتی زندان عوض نخواهد شد. در سراسر تاریخ ایران وطنفروشتر و خائن‌تر از منافقین تروریست پیدا نمیکنید. این ملعونهای جهنمی برنده کاپ اسفل السافلین در خیانت به وطن هستند.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    47 10
    دقت کردین تمام لیدرهای اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ یک ربطی به گروهک منافقین دارند علی کریمی که پدر زنش جزو منافقین بوده شروین حاجی پور و توماج صالحی که از وابستگان منافقین هستند
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      20 6
      فقط اعدام
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      25 5
      عمو سنت قد نمیده، اونرورها رو ندیدی که درصد بالایی از مردم و حوانان فریفته این سازمان شده بودند که البته تمام اعتبارش مال مجاهدین قبل از انقلاب بود. تو بیشتر خانواده ها نفوذ کرده بودند، خونها ریخته شد تا این حریان مسموم فراگیر سرکوب شود نفاق اگر قابل تشخبص باشه که نفاق نیست.
    • US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 2
      چرت نگو
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    43 8
    چرا همون مرتبه اول که دستگیرش کردید حکم اعدامش صادر نشد؟ شما که از فعالیت های ضد انقلاب خانواده اش خبر داشتید
  • DE ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    10 9
    توبه دروغین این گرگ مرگه . این یک خائن دروغگوه.
    • احمد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 2
      آلمان زندگی می کنید؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    12 14
    مطالعه چیزه خوبیه شهدای عزیزی داریم که برادرشون عضو همون سازمانی که میگید بوده پس مسائل رو با هم قاطی نکنید لطططططفا
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    15 4
    بیشتربه نظرمیرسه اعلام حکم اعدامش دست به یکی گروهی بامرکزیت وکیلش باشه تا یا اعلام حکم اعدام جرقه ای دیگه باشه برای اغتشاشات یانقض حکم اعدام تخریب قوه قضائیه وکاستن ازاهمیت جایگاه قضاوت باشه.درهردوجال ضدانقلاب برنده بشه.اعدامش کنن تادفعه دیگه ازاین برنامه ریزیهابرای تضعیف نظام صورت نگیره
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 27
    جناب اژه ای فرمودن قضات وقتی میخوان حکم بدن پیوست رسانه ای داشته باشه.
    • مهسا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      2 0
      کاش یه روز تمام منافقین بدست مردم مجازات بشن مثل اژه ای
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    8 9
    توبه گرگ مرگ است اورا باید اعدام کرد قوه قضائیه باید حکم اعدام این جانوران حرامزاده را باید یک شب قبل از اعدام اعلام شودتا دیگر کسی برای خودش هشتک نه به اعدام نزند
  • US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    34 6
    فقط اعدام
  • مهدي IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 6
    لعنت خدا بر قاتلين و آتش افكنان بر ملت مظلوم و مقتدر ايران اسلامي در راس آن ها آمريكا و جيره خوران كثيفي مثل اين "توماج فاسدي"...
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 11
    خاک تو سر توماج صالحی
  • US ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    17 6
    دادگاه های ما قاطع نیست همکاری اش تو سرش بخوره مثلا چه همکاری کرده ۱۰ بار اعدام بشه اینهمه رو به کشتن داد
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 3
    این خبر چیه به اخبار مهم برسید
  • احمدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 5
    عده ای بی نظر و کور جشم دوست دارند همه ضد انقلاب بشوند تا جا برای آنان باز شود
  • ع IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 7
    همین ارتباط با منافقین بدترین جرم است
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      2 5
      دقیقا
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    6 7
    عاقبت گرگ زاده گرگ شود /گر چه با آدمی بزرگ شود
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 8
    کلا کثافت مطلق.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    6 9
    فقط اعدام
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 10
    زودتر این جونور رو اعدام کنید یکم بخندیم
  • عدالتخواه IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 7
    جرمش اینکه اعدام کنند قاضی خوب تصمیم گرفته و قضاوت بحق بود. پس ،ازمنافقین بودند دادبیداد راه انداختند. سر ریسمان توماج به منافقین بند است حتما اعدام کنند.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 8
    عاقبت گر ک زاده گرگ شود گر چه با آدمی زاده بزرگ شود ننگ بر توماج منافق شرور شارلاتان لمپن نحس...
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 6
    توماج طالحی!! ترسو و الدنگ. برای نظام اسلامی که مثل کوه استوار در برابر آمریکا و انگلیس و صهیونیستها و کفر و شرک و نفاق و ملحدان و اصلاح طلبان و لیبرالها این سگهای زنجیری آمریکا ایستاده است تا کی با کفتاری جون توماج مدارا می کند.!!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 8
    خانواده که نیست سگدونی است !
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 9
    توماج سگ کثیف ..
  • بهرام IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 6
    این ها یک مشت انگل هستند که هر چند وقت آسایش و امنیّت را مختل می کنند به هیچ دردی هم نمی خورند نه دانشمند اتمی هستند و..
  • سروش IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 7
    اصلا نباید عفو بخوره شخصی با این همه افتخارات خانوادگی در خیانت علیه کشور باید سقط بشه نه عفو بخوره دوباره فتنه چاق کنه اینجا جال خلخال خالی است
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 7
    مثل باباش برا بقا خودش آدم فروشی می کنه
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 4
    اغلب منافقین برای جان سالم به در بردن اعتراف و همکاری می کردند به محض آزادی از زندان سر از لانه تیمی یا پادگان اشرف و،،،، پناهنده شدند سر نوشت ایشان هم بهتر از این نیست
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 6
    نژادپرست و تندرو هستید
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 2
    به باباشون رفته یا ننه شون
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 4
    یکی بود پسرش عضو منافقین بوده بعد از دستگیری آزاد شد
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 3
    بهترین عبارتی که این چند روز درباره توماج صالحی دیدم این بوده: توماج زاییده فرقه منافقینه
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 4
    عجب خانواده مشعشعی
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 2
    شرف چیز خوبیه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 5
    فقط اعدام
  • سیف IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 3
    حالا جهنم ضرر...! یه حبس ابد بدون امکان عفو و بخشش بدون حتی یک روز مرخصی بهش بدید تموم شه بره. شااااید لطف خدا شامل حالش بشه توبه کنه و آدم بشه و بقیه عمرش‌رو در زندان بگذرونه🙈
  • حسين DE ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    8 3
    اين بچه قرتى رو با اعدام بزرگش نكنيد، امثال اين قرتى هارو بفرستيد برن تا عمر دارن تو معادن كار كنند تا مجازات بشن،اين همونى بود كه به دلاورمردان سپاه ميگفت بريد قايم شيد حالا شده موش ترسو ،اگه اين بچه پرو اعدام بشه بايد گفت حيفه اون طناب دار.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 2
    توقع داشتی بعد از دستگیری و حکم اعدام ابراز خوشحالی و پایکوبی کنه؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 3
    به منافق ومجاهدخلق رحم نکنید،ندامت اینها ازروی پشیمانی نیست!فقط«تاکتیک»هست!تا درفرصتی دیگرخنجرازپشت بزنندطناب دارراباید بندازندگردنش،درجااعدامش کنندچون فطرتش پست هست به اینهامیگن:پست فطرت وخائن
  • حمید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 4
    اعدامش کنید این منافق رو
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      2 4
      امیدوارم داغ عزیز ببینی تا درک کنی بی گناه اعدام شدن چه حسی داره
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 3
    هر کسی که خودش با خانواده اش کوچکترین تماسی با منافقین داشتن باید اعدام بشن . منافقین واقعا آدمای پست و کثیفی هستن . درنگ نکنید یا اعدامش کنید یا تبعید بشه به یک منطقه دورافتاده که نه موبایلی دستش باشه نه امکاناتی باشه
  • خلیل IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 4
    گرگ زاده عاقبت گرگ گردد وانگهی با آدمیان بزرگ گردد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 3
    باید گفت با شجره خبیثه توماج صالحی آشنا شوید
  • علـی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    بابک زنجانی هم کم جنایت نکرد و از نظر اقتصادی کم خون چند میلیون ایرانی رو توی شیشه نکرد! درسته رد مال شد ولی آثار خباثت‌هاش کم روی زندگی اقتصادی مردم تاثیر منفی نگذاشت در نهایت با 20 سال زندان از اعدام نجات پیدا کرد! این بچه‌سوسول متوهم رو هم با 20-30 سال زندان رفع و رجوع کنید طوری نمیشه
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 3
    اینترنشنال داره از این شخص سواستفاده تبلیغاتی میکنه به نظر من ما نباید زیر بار این تبلیغات بریم این شخص باید مجازات بشه چون به سپاه توهین کرده . دلاورمردان سپاه امنیت ما رو تامین کردن این خودش کار بزرگیه. مثل عراق و سوریه و افغانستان نیستیم که مملکتشون شیر تو شیر هست. اگه اعدامش نمیکنید حداقل تبعید بشه که دیگه اثری ازش نباشد. اگه آزاد بشه ایران انترنشنال به هدفش میرسه و دوباره جار میزنه سپاه ترسید
  • حسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 0
    گیرم پدرت بود منافق از اون چه حاصل با این منطق شما پیامبر هم مستحق اعدام بود چون عمویش از کفار قریش بوده این چه استدلالیست که میخواهید برای نظام هزینه های ویرانگر درست کنید . معلوم نیست این مسئولان و دادگاهها از چه کشورهایی خط میگیرند .
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 3
    اگه این شخص آزاد بشه تلوزیون ایران اینترنشنال چنان جنجالی به پا میکنه که نگو . جار میزنن نظام جمهوری اسلامی ترسید و این بهانه ایی میشه برای بقیه که این کارها دوباره انجام بدن . اگه آزاد بشه نظام زیر سوال میره
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    7 0
    پسر میرسلیم هم شجره اش را بیرون بیاورید مردم آگاه بشن
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 8
      به شما البانی چی ها ربطی نداره میرسلیم بخاطر خدماتش به انقلاب این حق رو داره پسرش بخشیده بشه حالا پسرش ساده لو بوده گولش زدن به شما چه ربطی داره
    • US ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      حالا چهارتا از خدمات میرسلیم رو نام ببر؟ ساعت ۵ میلیاردی میرسلیم؟ پوشیدن کفش ساخت امریکا توسط میرسلیم توسط مجلس؟ و کلی چرت و پرت گویی مخلصانه
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      هیچ کس حقی به انقلاب نداره مثل منتظری
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 0
      من کاربر بالایی نیستم ولی چرت نگو لطفا . یعنی چی به خاطر خدمات پدرش باید بخشیده بشه ؟ این مزخرفاتو از کجا اوردی ؟
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    33 3
    اینقدر این مسئله رو بزرگ نکنید یه بچه قرتی که دماغشو نمیتونه بالا بکشه داره با نظام بازی میکنه. بسته دیگه پروندشو ببندید. اگه آزاد بشه رسانه های بیگانه و معاند سپاه و نظام رو رسوا میکنن .. میگن نظام ترسید میگن سپاه ترسید و این افت بزرگی در جامعه بین المللی برا اقتدار نظام میشه
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    12 24
    زنده باد توماج قهرمان ملی
    • DE ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      27 3
      توماج قهرمان ملی اسرائیله . بیخود نیست که اینترنشنال صبح تا شب ازش دفاع میکنه .
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 5
    عجب شجره خبیثه ای دارد این قاچاقچی
  • عباس NL ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 4
    حالا همه با هم مرگ بر منافقين خائن✊🏼✊🏼
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 7
    یک عکس قدیمی گیرت اومده با paint ویندوز روش نوشتی دایی و خاله فلانی و کلا همه رو منافق میدونید، سناریو سازی هم بلد نیستید.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 3
    واقعاً مسئولین قضایی و امنیتی کشور ما چقدر ساده لوحند ! یاور یکبار توبه و همکاری کرده بموجب رافت و ندانم کاری دستگاه قضایی آزاد شده و دو مرتبه شرارتشو تکرار میکنه ! بازهم دستگاه قضایی پیشنهاد میده بی از رافت استفاده کن !!! واقعاً نوبره !! این مردک با این روند آزاد میشه ، قانونی یا غیر قانونی از کشور خارج شده اطلاعات جدیدی در اختیار سرویس های بیگانه قرار داده ، باعث ترور یک یا چند نخبه ایرانی میشه ، جو جدیدی راه میاندازد ، افتخار کنیم رافت اسلامی داریم !!!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    مسئولان محترم حواستون به منافقین حروم لقمه وبهایی ها باشه 😈👿👿
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 2
    خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی چندش و تهوع‌آوره این بچه قرتی ولی اگر راه داره یه تخفیف کوچولو بهش داده بشه بد نیست
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 0
    شما سایبری هستید
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 4
    تمام دشمنان ایران و رسانه هاشون از توماج دفاع میکنند . همین نشان میده که این شخص خائن و وطنفروشه .
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 2
    ننه باباش منافق اندبه این چه!!!!
    • DE ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 2
      همیشه نه ولی بعضی مواقع پدر مادر و نزدیکان روی بچه تأثیر میگذارند و این تأثیرات منفی در مورد این بچه مطرب صدق میکنه .
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    چشم قوه قضائیه روشن
  • امیر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 4
    چرا نباید اعدام بشه؟!
    • US ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      چرا پسر میرسلیم اعدام نشد؟
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 2
    البته انشالله که تور اطلاعاتی و سرپل زنی باشه این حرکت ها تا دستاای پشت پرده مشخص بشه
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 4
    واقعا حیفه که پسر نازنین و هنرمندی مثل توماج صالحی تو این خراب شده زیر لقای ج اسلامی زندگی کنه، باید بره تو کشورای دموکراتیک و ازاد مثل امریکا و المان و کانادا هنر خودش رو به نمایش بزاره.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      3 0
      هنر !! باورکن صدای توماج مثل کفتار تیر خورده و اردک سرنا خورده است اگر اسمی از این ابلیس خبیث ایمی بر سر زبانها هست بخطر فتنه گری و شرارت و بغی و سمشیر کشیدن به روی اسلام و نظام است که منافقین و گله برانداز او را بزرگنمایی می کنند.
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    آنوقت هادی چوپان خیر خواه و طرفدار این تخم منافق شده و تقاضای عفو از رهبری . حتما با این حمایت عکس هادی چوپان را میزنند بر سر در ورودی پایکاه منافقین در آلبانی
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 0
      چوپپون!بهتره بره خودش روبیشتربادکنه!کاری که ربطی به اونداره هم فضولی نکنه بوقلمون!
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    فرقه منافقین و بهایی ها فقط با وجود امریکا برای ایران میتوانند خطر ساز باشند، در غیر این صورت ن دیده میشوند و نه طرفدار دارند.مجاهدین چی ارایه میدهند؟ فقط نفرت و حقارت.ایدولژی انها واقعا چیست،مارکسیست هستند یا اسلامی؟ با نفی کردن و زور و پول امریکا میخواهند ب قدرت برسند. بنظر من هم اگر اهمیت ب انها ندید با حقارتی که دارند در جامعه موثر نخواهند بود.
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    اکر قرار است عفو بخورد و آزاد شود ،که میشود ،سوار طیاره کنند و بفرستند بره فرانسه خانه منافقین . در فرانسه هم یک مراسم برای آزادی او گذاشته بودند قبلا و یک فرانسوی هم خودش را بعنوان وکیل او معرفی و سخنرانی علیه نظام .این تخم منافق ده بار دیکه هم آزاد بشه باز هم ادامه خواهد داد . ر
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    داد گاه و استرداد اینها چی شد ...حتما جلو برید اون را اعصاشون باید استراداد بشند ... اما مسیله دیگه اینکه نهایتا همه اینها جبهه ملی ساواکند و همه دنبال همون ایده ایرانشهری ها ...
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    اگه به نفع شما حرف میزد بازم این چیزا رو راجب خانواده اش میگفتین؟؟؟؟
  • ZA ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    گرفتاری اولی توماج واقعی بود آزادیش با برنامه. طغیانش از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده توسط وزارت بود و گرفتاریش هم همینطور.چه اعدام شود چه رها شود هدف پس پرده ی وزارت اطلاعات دنبال میشود و آن ایجاد حس ترس برای توده مردم است
  • US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    باغ ازگل رو هم توماج بالا کشیده؛ دلار ۶۵ تومنی هم تقصیر توماج است؛ سکه ۴۵ تومنی هم تقصیر توماج است؛ آلودگی هوای تهران هم تقصیر توماج است؛ بیکاری و فساد و اختلاس هم تقصیر توماج است
  • هوهو IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    فقط اعدام
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 1
    خب که چی؟ از بی عرضگیتونه که این نجاست رو تنبیه نمیکنید
  • US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    ساده لوح نباشيد .توبه گرگ مرگ است .اين توبه ها ؛توبه هاى دروغ و مصلحتى است كه پس از آزادى سر از آخور دشمنان ايران در مى آورند و بدشمنى مضاعف خود ادامه ميدهند و به ريش ما و ساده لوحى ما مى خندند.
  • US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    ساده لوح نباشيد .توبه گرگ مرگ است .اين توبه ها ؛توبه هاى دروغ و مصلحتى است كه پس از آزادى سر از آخور دشمنان ايران در مى آورند و بدشمنى مضاعف خود ادامه ميدهند و به ريش ما و ساده لوحى ما مى خندند.
  • علی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خیالتون راحت. دادگاه نظام ثابت کرده بر خلاف کشورای پیشرفته، برای تروریستای ضد ایران تا جایی که بتونه رافت بازیه مثلا اسلامی رو رعایت میکنه.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    متاسفانه حکومت ب شدت از توماج وحشت کرده و بزودی آزادش میکنن . شک نکنید اعدام نمیشه. فقط خون آرمان ها و روح الله ها ریخته شد ..
  • Farhad US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    آقایون قضات ؛ برای سرهنگ مملکت که به وظیفه اش عمل کرده بود حکم اعدام صادر میکنید اما در مقابل حکم این فاسد که به کرده اش افتخار میکند دچار لغزش شده اید ؟. بجای رفعت و ترحم به این فرد ضد انقلاب و ضد اسلام به یاد ۱۷۰۰۰ شهیدی باشید که بدست اقوام همین شخص ملعون و مفسد به شهادت رسیده اند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مخالفین جمهوری اسلامی و نظام افراد لمپن و بی مایه و روانپریش و خائن و..هستند نگاهی به گله ای از این براندازان منافق این را اثبات نی کند. رضا پالانی نخود مغز / ملیجک علیل نژاد یا معصومه قمی / علیرضا نوری زاده مفنگی / محمد نوری زاد الدنگ / مصطفی تاجزاده مخبط / صادق زیبا کلام روانپریش صهیونیست / نرگس محمدی متوهم و/ توماج صالحی ابله یاوه گوی حقیر / و جک و جانوران خود فروش و ملعون و منافق ...
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مایه خنده و انبساط خاطر است که اشخاص سبک مغز و حقیر و متلونی چون مهدی نصیری و توماج صالحی و برزو ارجمند و گلشیفته فراهانی و ..اپوزسیون باشند‌
  • ناشناس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان تمام بدبختی‌های مملکت زیر سر همین منافقین واشوب گرهاست
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 1
    چطور قبل از بازداشت توماچ صالحی بحثی از این که خانوادش با منافقین در ارتباط است نبود الان میگید
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خبرهای عجیب غریبی دارد دست به دست می‌شود که مریم رجوی در کمپ آلبانی به بیماریه کرونا مبتلا شد و به درک واصل شدن
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      آمین یا رب العالمین
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 2
    این اشغال بی خانواده بایدزودتر به درک واصل بشه
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 2
    این جرصومه های خشونت و تروریزم مزدور را از روی زمین محو کنید
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اطلاع رسانی بعد از دو سال غیر قابل قبول است
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا ادم باید چقدر بدبخت باسه تو خانوادهدایربه دنیا بیاد که همه از دم تروریست و شرور و ادمکشن. واقعا نحسی بزرگتر این نیست دیکه که اامت ادمو بگیره. خدارو شکر من تو خانواده سالم و درستی به دنیا امدم. خدیا دمت گرم خدایش مارو جای خوبی به این دنیا فرستادی
  • مهدی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر کسانیکه در لباس انسان باطنی حیوان سرشت دارند و درنده خوی هستند و برای مرگ انسانی لحظه شماری میکنن و طلب مرگ انسانی رو دارند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    عجب شجره اخبیثه ای
  • صالح IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    توی هیچ کدوم از ویدئوها حرفی از اینکه عضو مجاهدین خلق بودن نزده.
  • T IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    اعدامش کنن
  • حسام IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    3 2
    همه باهم یک صدا #توماج_صالحی
  • عظیم IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    0 1
    چطور اینهمه کلمه اعدام رو ساده می گید .
  • عظیم IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    2 3
    چطور اینهمه کلمه اعدام رو ساده می گید .توماج یه هنرمند و یا شاعر جوان هست .
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    0 3
    توماج اون خانواده ای ماست
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    توماج پسر شجاع
  • US ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    خواستم نظر بدم، دیدم محفل خانوادگیه، مزاحم نشدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس