معضل مهمات منفجر نشده رژیم صهیونیستی برای اهالی غزه

کارشناسان بین المللی از معضل مهمات منفجر نشده رژیم صهیونیستی در غزه به عنوان خطری بالقوه یاد کرد که جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

به گزارش مشرق، یک تیم از کارشناسان بین‌المللی که در داخل غزه فعالیت می‌کنند، به مهمات اسراییلی منفجر نشده در غزه و به ویژه در شهر دیر بلح اشاره کردند.

نیک، یکی از کارشناسان است که در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی گفت: ما اینجا هستیم تا تسلیحات منفجر نشده در غزه را بررسی کنیم که از جمله آنها موشکی است که در ساختمان پشت ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ما در ابتدا باید نوع این موشک را مشخص کنیم و در ادامه اطمینان حاصل کنیم که امنیت ما برقرار است و در نهایت راه حلی برای انتقال موشک با تضمین سلامت همه پیدا کنیم.

این عضو سازمان بین‌المللی به همه ساکنان غزه هشدار داد که به این تسلیحات دست نزنند یا با آنها بازی نکنند و روی آنها نروند، چرا که یک موشک منفجر نشده برای انهدام یک ساختمان کافی است.

وی این موشک‌ها را خطری برای شهروندان غزه دانست و تاکید کرد که پاکسازی غزه و بازسازی آن اقدامی تدریجی و خطرناک خواهد بود، چرا که موشک‌ها و تسلیحات منفجر نشده زیادی در زیر ساختمان‌های فرو ریخته یا آسیب دیده مدفون هستند.

جنگ اسراییل علیه غزه تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار شهید و زخمی داشته که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند. علاوه بر این حجم گسترده‌ای از منطقه غزه در نتیجه ۷ ماه حمله رژیم صهیونیستی به غزه از بین رفته است. منابع بین‌المللی از تخریب بیش از ۸۰ درصد از مناطق شمال غزه در نتیجه این جنگ خبر می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    کدتاه اومدن از مسایل فرهنگی اشتباه است اونم با این شکل که با مروپاگانداست اینها دنبال براندازی و همون ایرانشهری هستند کاملا و با شازده هم اصلاحطلبها بیعت کردند واصح گفتم رایزنی و بیعت کردند ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس