کد خبر 1597256
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    3 0
    کوری مدارک را نمی بینی ؟ بنظر می رسد در دنیای امروز بیشتر سخنگو ها نقش پخش صوت را بعهده دارند.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    3 0
    لعنت بر امریکای جنایتکار
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    چطور است که ما مدارک نسل کشی قوم یهود را بدست هیتلر در بیش از 80 ساله پیش را در اختیار داریم ولی در این مقطع زمانی که تقریبا همه ملتها با دسترسی به گوشیهای شخصی ، منابع مجازی ، سازمانهای معتبر حقوق بشری ، سازمانهای معتبر خبرنگاری ، و ..... به مدارک زیادی دسترسی دارند ما نمیتوانیم ابعاد جنایتهای رژیم صفاک و ضد بشری عزراعیل را تایید کنیم . همچنین خنده اور و گریه اور است که چگونه رژیم ضد بشری نتنیاهو جواب جنایتهای خود را به اربابش امریکا واگذار کرده است.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 3
    وقتی ما هم اسرایی ل را بمب اتم با خاک یکی کردیم ما هم مرتکب نسل کشی نشدیم حتما البته اینکه شما مارا می کشید واصحه بالاخره امریکا از اول هم نمی خواست با جمهوری اسلامی و یک حکومت ملی حتی اگر دینی هم نبود راه بیاد ...
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    خفت برا تو آدم پس دانشجوهای شما چرا تظاهرات میکنن ،باغبانی که تو باشی حال حقوق بشر معلومه مرد حسابی خجالت برا آدم خوبی امیدوارم همتون سرطان بگیرید
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    خفت برا تو آدم پس دانشجوهای شما چرا تظاهرات میکنن ،باغبانی که تو باشی حال حقوق بشر معلومه مرد حسابی خجالت برا آدم خوبی امیدوارم همتون سرطان بگیرید
  • پیروزه IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    مردم جهان خر فرض کردی احمق خر خودت و تمامی روسای طرفدار اسراییل هستند.
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    با سلام گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد. جالبه، اولا جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا است. یعنی اظهارات وی برآمده از نظرگاه های شورای امنیت ملی آمریکا است. این اظهارات واقعا قابل ملاحظه است. چون از سوی بالاترین نهاد امنیت ملی آمریکا بیان می شود. عملا ، آمریکا با این رویکرد ، جهان و بشریت را در لبه پرتگاه قرار داده است. بدین معنی ، این اظهارات تجویز کارکرد ماشین نظامی رژیم صهیونیستی است. علاوه بر این. محتوی اظهارات کربی بر احتمال نسل کشی‌ است. بنظر می رسد آمریکا مغرور با این افکار به پایان خط رسیده است و در این سوی، محور مقاومت امکان کن فیکون کردن معادلات را دارد‌. ان شاءالله
  • CN ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    عصر حاکمان موفنگی، خانم باز، قمارباز و آلزایمری بر آمریکاست و ارتکاب به جنایت و پشتیبانی از جنایتکاران و لشکریان شیطان در ذات این حاکمان فاسدست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس