کد خبر 1597073
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
تداوم سریال تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

به گزارش‌مشرق و به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 0
    انگلیس خبیث جنایتکارترین حکومت ها بر علیه بشریت طی 300سال اخیر است . میلیون ها افریقایی را از کشور خود ربودند در بین راه کشتند ، تجاوز کردند و به بردگی کشیدند . دهها میلیون چینی و تایوانی ، هندی را کشتند به بردگی گرفتند و... میلیون ها ایرانی را از گرسنگی با شکنجه کشتند و... آخرین جنایت آنها حمایت از فرزند حرام ... آنها صهیونیست ها در کشتار 40هزار نفر از مردم غزه است آنوقت چطور جرات می کنند حرف از انسانیت و شرف بزنند ؟ لعنت خداوند بر پادشاهان و سیاستمدارن انگلیسی که محور شرارت هستند
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      مرگ بر انگلیس
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    انگلیس شاه رو‌خلع کرد چون خیانت کار نشد ، خاین همیشه مورد حمایت غرب هستش
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    بیخود به انگلیس خبیس رو ندید
  • جعفر IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    لعنت خداوپیامبران وشهدابرکاسه لیسان داخلی که تایه اتفاقی میفته سریع اسنادومدارک واشخاص رومیبرن تحویل سفارت شیطان میدن تااون کثافت حرام ماروشرکت واشخاص مرتبط باصنایع موشکی وپهبادی راتحریم کنن تف به هیکل این سگها که برای یه پاسپورت انگلیسی خودشونو روحشونو زن وبچشون ووطن عزیزمونو به این کثافت میفروشن خداوکیلی چرا اون سفارت نکبت وحرامشون روتعطیل نمیکنن13

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس