به گزارش مشرق، کانال شهدای ایران در ایتا ویدئویی از گزارش لحظه به لحظه فرمانده لشکر ثارالله شهید حاج قاسم سلیمانی از عملیات پیروز والفجر هشت را منتشر کرد:

چگونه لبی بخندد که در آن جمع عارف ما عاشق ما مخلص ما حسین آقای ما نباشد.

مادران شهدا امروز در جمع این پنج تن و این چهار شهید ما حمزه ای داریم به منزله حمزه سید الشهدا حمزه گریه کننده ای ندارد مادر هندوزاده مادر ذوالفقاری مادر یزدانی محمد نصرالهی ما مادر ندارد.

مردم کرمان جوانان کرمان مخلصین رفتند غیرتمندان رفتند عاشقان رفتند عرفا رفتند علمداران لشکر ثارالله رفتند آنها با خونشان با گذشتشان با ایثارشان این گونه فداکاری کردند و پیروزی را به شما هدیه کردند.

مردم خدا می داند آخرین گفتار و دعای همه بسیجیهای مظلوم و همه پابرهنه ها و همه گردن کج ها در پیشگاه خدا این بود ؛ خدایا نیاور آن روزی را که ما ببینیم ملتمان سرافکنده است خدایا در این بیست و دوی بهمن ملت را سربلند کن آنها شادی لبهای شما را می خواستند این دعا و این خواسته شان از خداوند بود من چه بگویم از شهدا از این مخلصین از این عرفایی که رفتند.

حسن یزدانی که بود حسن یک نیروی ورزیده شجاع شهادت طلب مخلص و حسن پیشتاز لشکر ما بود حسن امام جماعت لشکر ما بود.

من از حسین یوسف الهی که تشییع کردید حسینی که بدنش پاره پاره بود حسین مخلصی که هیچ گوشه ای از بدنش را نمی یافتند که جای زخم بر بدنش نباشد حسینی که با زخم تازه به جبهه برگشت حسین باوفا ،حسین ایثارگر حسین مخلص حسین عاشق حسین عارف...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    *** ای جان جانا حاج قاسم سلیمانی ..‌‌ مشرق عزیز بلطف خدای بزرگ _ بالاترین حد اتفاق در قرن 22 (( تهاجم پهبادی و موشک را که حاصل خون پاک شهدایی هست که اگر امروز وجود ندارند و از روی حیا و نجابت هیچ توقعی و درخواستی نداشتند و دیگر مدیریت بی نقص تصمیم گیرندگان آن صنعت ‌‌) ) __ امروز هم باید در اقتصاد و رفع سختی های معشیت و رفاه مردم همان سیاست را پیش گرفت و بامید خدا هم انجام خواهد شد . خدایا ... وعده صادق .... انجام کاری بود فقط در قبال مسولیت مسلمان در قبال ظلم استکبار بود _ در آن هیچ انگیزه نفسانی وجود نداشت .... بلطف خیر و برکتت کشور ایران را از بلا و حوادث ظالم دور نگه دار .... و موجبات مدیریت عالی برای رفاه عمومی و اقتصاد را فراهم کن .
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 0
    برادر من یکی از فرمانده گردان‌های آن عملیات بود روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس