«حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند

حزب الله لبنان و شاخه گردان های شهید عزالدین القسام در جنوب این کشور، موضع نظامیان اشغالگر صهیونیست را در فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنانی، حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست در جنوب پایگاه نظامی «جل العلام» شمال سرزمین های اشغالی را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه‌های نظامی «مسکاف عام» و «المالکیه» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس