کد خبر 1595720
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
ادعای شاباک: نگرانیم فقط ۴۰ اسیر در غزه زنده باشند

سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» ادعا می‌کند که شاید از ۱۳۳ تن از اسرای صهیونیستی، فقط ۴۰ نفر از آنها زنده باشند.

به گزارش مشرق،‌ روزنامه دیلی میل می‌نویسد به‌رغم تلاش‌ها برای آزادی اسرا، وضعیت همچنان «دشوار» است. تا امروز ۱۱۲ اسیر صهیونیست از طریق مبادله به سرزمین‌های اشغالی بازگردانده شده‌اند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی می‌نویسد که شاباک نگران است و ادعا می‌کند که شاید از ۱۳۳ تن اسرای صهیونیست، «فقط ۴۰ نفر از آنها در غزه زنده باشند».

رژیم اشغالگران صهیونیستی در صد و نود و هشتمین روز از جنگ علیه نوار غزه، حملات هوایی و بمباران مناطق مختلف نوار غزه را تشدید کرد، همزمان دفاع مدنی فلسطین اعلام کرد که اجساد ۵۰ شهید را از زیر آوار بیرون آورده و تعداد دیگری نیز در بمباران‌های چند ساعت گذشته به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ با وجود صدور قطعنامه شورای امنیت درباره لزوم برقراری فوری آتش‌بس در نوار غزه، به حملات خود به این منطقه ادامه می‌دهد و این حملات علاوه بر تخریب گسترده این منطقه، بیش از ۱۰۰هزار شهید و زخمی که بیشترشان زن و کودک هستند، برجای گذاشته و موجب بروز قحطی شده که جان کودکان و سالمندان را تهدید می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    همشون رو خودتون کشتیم تازه مشخص شده هفت اکتبر هم نصف کسایی که کشته شدن خور صهیونیست ها با هلیکوپتر و تانک کشتن
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    صهیونیستهای احمق
  • DE ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    با این بمب باران های وحشیانه و جنون آمیز شما اسقاطیلی ها در غزه معلومه نباید زیاد زنده مونده باشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس