کد خبر 1594983
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بررسی های کریا، در مطلبی به شوک شدید به اسرائیلی‌ها در شب حمله ایران به اراضی اشغالی پرداخت:

یک نظرسنجی از افکار عمومی اسرائیلی‌ها در خصوص نظر آنها در مورد حمله هوایی شنبه شب و بامداد یکشنبه ایران به اراضی اشغالی برگزار شده که نتایج آن منتشر شده است و نشان می‌دهد آنان شوک بزرگی را تجربه کرده‌اند. علاوه بر اینکه این شوک برای برخی از آنها با ترس، اضطراب و مشکلات تنفسی همراه بوده و برخی دیگر دچار گیجی و موارد مختلف دیگری شده‌اند.

ایران در حمله خود به اراضی اشغالی در واکنش به هدف قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق از انواع مختلف موشک‌ها و پهپادها استفاده کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی واللا که نتایج این نظرسنجی را منتشر نموده اعلام کرده است که این حمله ترکیبی و تاریخی ایران علیه اسرائیل توسط کشوری انجام شده که ما از قبل با آن در حالت جنگ نبوده‌ایم و به صورت مستقیم توسط رسانه‌های مختلف پوشش داده شد و فضای فیلم‌های ترسناک و آخر الزمانی را به وجود آورد. این شرایط بسیاری را تحت فشار قابل توجیه قرار داد و این وضعیت برای چندین ساعت پس از انجام عملیات ایران نیز ادامه پیدا کرد.

این نظرسنجی که توسط بخش علوم اطلاعاتی دانشگاه بار ایلان رژیم صهیونیستی با همکاری شرکت «آی پانیل» انجام شد تا از احساس اسرائیلی‌ها در آن روز کسب اطلاع شود بیانگر آن است که 77 درصد از افراد مشارکت کننده در این نظرسنجی بر نگرانی و ترس خود در سطوح مختلف در آن شب به دلیل حمله ایران به اراضی اشغالی تاکید داشته‌اند. همچنین 20 درصد نیز اعلام کردند طی این حمله هیچ گونه احساس نگرانی نداشته‌اند. 3.6 درصد از افراد شرکت کننده نیز از احساس شدید نگرانی که منجر به مشکلات تنفسی و ترس شدید شده است خبر داده‌اند.

از سوی دیگر 40 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند تا حدود 3 ساعت پس از حملات ایران اخبار را پیگیری می‌کرده‌اند. همچنین حدود 75 درصد نیز اطلاعات رسمی ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و جبهه داخلی در خصوص حمله ایران را مورد اعتماد قلمداد کرده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 0
    باید کاری کرد که اعتماد صهیونیستها به گزارشات دولت از بین بره 75درصد زیاده
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    2 0
    باید جنگ رسانه ای هم راه بندازیم رسانه های عبری علیه اشون باید فعال بشن
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    2 0
    شبی که اشغالگران اگروجدان داشته باشند جنایتی را که هرشب در حق کودکان و خانواده های فلسطینی روا داشته اند را درک کردند
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    اون بیست درصدی هم که دچار شوک نشدن عربهای اسراییلی بودن که داشتن فیلم میگرفتن و شادی میکردن
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    صدای انفجار در اصفهان
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    7 0
    زبان زور : یکتا زبان بین المللی معتبر کل جهان ـــ در تمام طول تاریخ و تمام عرض های جغرافیا.ــــ هر که زورش بیش ؛ حقش بیشتر.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را ؛ رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا با خیال راحت ؛ موشکهایش بخورند به اهداف اسراییلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس