به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین در مطلبی با اشاره به تحقق پیش‌بینی «بن‌گوریون» نوشت:

عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران سبب بروز سردرگمی در میان مقامات صهیونیستی شده است.

مقامات صهیونیست از یک طرف ادعا می‌کند موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را سرنگون کردیم و خسارتی متحمل نشدیم و از طرف دیگر، بنیامین نتانیاهو تحت فشار شدید برای پاسخ به حمله ایران است.

این اظهارنظرهای متناقض بیش از همه بیان‌گر شکست سنگین رژیم صهیونیستی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و ضربه سخت و ترمیم‌ناپذیری است که تل‌آویو از تهران متحمل شده است.

چرا مقامات اسرائیل پس از حمله ایران دچار سردرگمی شده اند؟

بازخوانی مواضع متناقض صهیونیست ها نشان دهنده این است که بر خلاف مواضع رسانه ای در اسرائیل، حمله ایران حساب شده و موفقیت آمیز بوده و توانسته ضربه ای بزرگ بر رژیم صهیونیستی وارد کند. ضربه ای که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را بر آن داشته برای جبران این شکست حمله ای هر چند محدود و نمایشی به ایران انجام دهد.

دیوید بن‌گوریون، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: «اسرائیل می‌تواند ۱۰۰ نبرد را ببرد اما اگر فقط یک نبرد را ببازد، به معنی مرگ آن است.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی را فرستاد دنبال نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اسراییل.
  • DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    چرا مقامات اسرائیل پس از حمله ایران دچار سردرگمی شده اند؟ موج انفجار عین الاسد تازه رسیده بهشون ضربه مغزی البته نشده اند چون اگر مغز داشتند کودک و زن و بچه نمیکشتند و سرزمین و اموال خصوصا منابع زیر زمینی آبی فلسطینیان را نمیدزدیدند. این جن پرستان پول پرست گوساله سامری پرست اگر به خدا و روز جزا معتقد بودند جنایت و نسل کشی و زورگیری نمیکردند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا ببینیم 1% موشکها چه بلایی سر آنها آورده.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا همه دنیا ببینند :1% موشکهای ایران چه بلایی سر آنها آورده.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    می دانید چرا؟ چون برخلاف تبلیغات غربی ها موشک های نقطه زن ایران فتوشاپ نیستند، چون پهپاد فوق پیشرفته RQ90 را واقعاً زدیم، چون کشتی ها را واقعاً توقیف کردیم، چون عین الاسد خالی از سرباز نبود، چون موشک های ایران در حمله به اسرائیل از لایه های پدافند سه یا چهار لایه ای اسرائیل + پاتریوت های مستقر در اردن و عربستان + لایه های پدافندی ناوهای جنگی + شکاری های F35 آمریکایی عبور کردند، و واقعاً به هدف خوردند
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    مسئله اینجاست اونا خودشونو خیلی بالاتر میبینن ... الان حس اینو دارن یک بچه 5 ساله زده تو گوش پیرمرد 60 ساله .. براشون سنگینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس