کد خبر 1594039
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

به گزارش مشرق، شهاب اسفندیاری در توئیتی درباره حمله ایران به اسرائیل نوشت:

گزارش اسکای نیوز از تماشای زنده‌ی عملیات «وعده‌ی صادق» توسط بایدن در اتاق وضعیت!

یک مقام کاخ سفید می‌گوید: «از تعداد موشک‌های بالستیک شلیک شده واقعاً شگفت‌زده شدیم. انتظارش را نداشتیم. مطمئن نبودیم پدافند از عهده‌ی آن‌ها برآید. لحظات بسیار ملتهبی بود».

حال و هوای کاخ سفید در زمان اجرای عملیات وعده‌ صادق

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    7 0
    پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی را فرستاد دنبال نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اسراییل.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    5 0
    آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    5 0
    پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی را فرستاد دنبال نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اسراییل.
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    چه خوب میشد که امکان تصویر برداری و گرفتن تصاویر رو می داشتیم نمیدونم شاید برای این فکری شده باشه تا این همه دستاورد رو برای دنیا معکوس جلوه ندن به نظر من بایستی برای این طور عملیات ها و بعد از اون در جهت مقابله با جنگ رسانه ای دشمن برنامه ریزی بشه البته که در اون آسمان امنیتی منطقه داشتن پهباد و دوربین سخته ول کاش میشد با ماهواره یا پهباد که داریم تصویر تهیه می کردیم که اگر میشد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و خود تحقیران داخلی و خارجی بود..... ای کاش قابلیت تصویر برداری از حملات رو هم میداشتیم ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس