کد خبر 1593695
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مطلبی با عنوان اسرائیل به انتهای مسیر نزدیک می‌شود به گزارش گاردین درباره این موضوع پرداخت و نوشت:

رفتار نامناسب رژیم صهیونیستی از سوی بسیاری از تحلیلگران و ناظران پیش‌بینی می‌شد، اما حامیانش عملکرد آن را نادیده می‌گرفتند؛ هر چند، اکنون حتی آن‌ها نیز سعی دارند فاصله بگیرند.

رفتارهای اخیر رژیم صهیونیستی آن را در جایگاه رژیم سرکش قرار داده است، که از نظم‌ دموکراتیک عبور کرده و آن را به چالش کشیده است.

رفتار رژیم صهیونیستی، از جمله ایجاد "مناطق کشتار" در غزه و استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای شناسایی اهداف، موجب نگرانی درباره بی‌ملاحظگی و آمادگی برای حمله در جنگ شده است. این اقدامات منجر به بروز بحران انسانی در نوار غزه شد.

کشته شدن کارگران نهاد بین‌المللی "آشپزخانه مرکزی جهانی" با موشک‌های دقیق، موجب طرح درخواست برای اقدام در قبال حملات این رژیم شده است، حتی آن دسته از صداهایی که به طور سنتی حامی رژیم صهیونیستی بودند. این حادثه منجر به درخواست‌هایی برای تحریم فروش سلاح، اقدامات قانونی علیه صادرات سلاح به رژیم و تغییر لحن برخی از شخصیت‌های برجسته در احزاب سیاسی شده است.

مدت و شدت جنگ غزه به همراه پوشش گسترده از حملات آن موجب شده است سیاستمداران جهان نیز مواضع و خواسته‌های خود را بازبینی کنند.

درخواست‌های رهبران بین‌المللی برای اقدامات خاص برای رفع آسیب اجتماعی و انسانی همچنین ایمنی نیروهای امدادی، نشانگر تغییر در سیاست رسمی کشورهاست. این تغییر در لحن و خواسته‌های سیاسی، بیانگر هماهنگی رو به رشد با دیدگاه عمومی و نگرانی‌های تظاهرات‌کنندگان است، که می‌تواند به تغییر در رویکردها نسبت به بحران‌های انسانی و جنگ مستمر در غزه منجر شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    نطم دموکراتیک لیبرال نه دموکراتیک ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس