کد خبر 1593610
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

جاذبه‌ های دیدنی کیش بسیار متنوع و جالب هستند، همین موضوع موجب جلب نظر بسیاری از مسافران می شود تا آن ها برای سفر به یک شهر ایده آل، کیش را انتخاب کنند. جزیره کیش را می‌ توانیم یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری در کشور ایران معرفی کنیم که دارای مکان‌ های دیدنی بسیاری است و مانند نگینی در خلیج فارس می‌ درخشد. اگر تاکنون به این جزیره سفر نکرده‌ اید و می‌ خواهید از مکان‌ های گردشگری کیش با خبر شوید، ما در این قسمت 5 جاذبه محبوب و جذاب که می‌ تواند خاطرات خوب و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند معرفی می‌ کنیم. پس در ادامه با ما باشید.

1. کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی را می‌ توانیم یکی از جذاب‌ ترین جاذبه‌ های دیدنی در جزیره کیش معرفی کنیم که محال است تاکنون نام آن را نشنیده باشید. این کشتی در سال ۱۳۴۵ هنگامی که در حال گذر از خلیج فارس بود، در نزدیکی ساحل و روستای باغو به گل نشست و برای همیشه در آن ماندگار شد.

متاسفانه نمی‌ توانید از فضای داخل کشتی بازدید کنید، اما به دلیل جذابیت ظاهری بالایی که این کشتی دارد و یک گزینه مناسب برای عکاسی به حساب می‌ آید و توانسته به یکی از جاذبه‌ های دیدنی کیش تبدیل شود. علاوه بر اینکه شما می‌ توانید از جاذبه‌ های دیدنی اطراف آن بهره‌ مند شوید، مشاهده صحنه بی‌ نظیر غروب آفتاب نیز در کنار این کشتی می‌ تواند خاطره‌ ای به یاد ماندنی برای شما رقم زند.

اگر برای دیدن کشتی یونانی به کیش مراجعه کردید، می‌ توانید از برخی تفریحاتی که نزدیک ساحل آن هستند، مانند موتور برقی، دوچرخه، اسکیت و اسب سواری بهره‌ مند شوید. شما با اقامت در هتل شایان کیش می‌ توانید به آسانی به کشتی یونانی دسترسی داشته باشید و هر زمان که بخواهید برای دیدن آن به ساحل بروید.

5 جاذبه که حتماً باید در کیش تجربه کنید

کشتی یونانی کیش

2. ساحل مرجان کیش

دومین مورد از جاذبه‌ های دیدنی این جزیره را می‌ توانیم ساحل مرجان کیش معرفی کنیم. محال است مسافران در سفرشان به جزیره کیش، سری به این ساحل زیبا و رویایی نزنند. در این ساحل شما می‌ توانید مرجان‌ هایی را مشاهده کنید که عمر آن ها به پایان رسیده است و ظاهری شبیه به اسفنج‌ های سنگی پیدا کرده‌ اند.

علاوه بر مشاهده مرجان‌ ها می‌ توانید از تفریحاتی مانند دوچرخه سواری و قایق سواری نیز استفاده کنید. به این دلیل ساحل مرجان جزو جذاب‌ ترین جاذبه‌ های دیدنی کیش است که در کنار آن یک بازار بزرگ و معروف قرار دارد که شما می‌ توانید مایحتاج خود را از آن خرید کنید. از دیگر تفریحات نزدیک این ساحل که شما می‌ توانید از آن ها بهره‌ مند شوید عبارتند از:

● غواصی

● تماشای طلوع و غروب خورشید

● استفاده از فضای سبز و آلاچیق

● عکاسی

● غذا دادن به ماهی‌ ها

● رستوران‌ های مختلف

3. خانه مردم شناسی بومیان کیش

در صورتی که به بناهای قدیمی، سنتی و تاریخی علاقه دارید، خانه مردم شناسی بومیان نیز می‌ تواند یکی از مکان‌ های جذاب برای شما باشد. با مراجعه به این خانه می‌ توانید تا حد زیادی با سبک زندگی ساکنان اصیل این جزیره آشنا شوید.

این خانه در یکی از مناطق قدیمی قرار دارد و از سال ۱۳۹۳ به یک خانه مردم شناسی تبدیل شده است. قدمت این خانه به ۲۰۰ سال قبل باز می‌ گردد و می‌ توانیم آن را یکی از جذاب‌ ترین مکان‌ های گردشگری کیش معرفی کنیم. در صورتی که می‌ خواهید از جاذبه‌ های دیدنی کیش بازدید کنید، این خانه قدیمی و سنتی می‌ تواند یک مکان دنج و شگفت انگیز باشد.

5 جاذبه که حتماً باید در کیش تجربه کنید

خانه مردم شناسی بومیان کیش

4. پارک دلفین های کیش

پارک دلفین جزو جاذبه های هیجان انگیز کیش محسوب می شود که برای تمام افراد از کودک تا بزرگسال جذاب است. پارک دلفین در جنوب شرق جزیره کیش و نزدیک به باغ پرندگان قرار دارد. در پارک دلفین‌ به غیر از دلفین شما می‌ توانید گونه‌ های دیگری از پستانداران را مشاهده کنید.

اگر به حیوانات علاقه دارید و می‌ خواهید از نزدیک این موجودات باهوش و جالب را ببینید، توصیه ما به شما رفتن به پارک دلفین و مشاهده آن ها است. علاوه بر این شما می‌ توانید از نزدیک با آن ها عکس بگیرید و لحظات هیجان انگیز و خوبی را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید. پس پارک دلفین را می‌ توانیم از مهیج‌ ترین جاذبه‌ های دیدنی کیش برای تمام افراد معرفی کنیم.

5. گلایدر کیش

اگر اهل هیجان هستید و می‌ خواهید جزیره کیش را از بالا هم ببینید، پیشنهاد ما به شما استفاده از گلایدر است. ممکن است تاکنون تصاویر یا فیلم‌ های گلایدر را زیاد دیده باشید. در صورتی که به پرواز در آسمان علاقه دارید، گلایدر می‌ تواند گزینه به یاد ماندنی برای شما باشد.

قبل از استفاده از این وسیله متخصصان در کمترین زمان آموزشات عملی را در اختیار شما قرار می‌ دهند تا بدون نگرانی از آن استفاده کنید و بتوانید از مناظر زیبا لذت ببرید. این تفریح ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، ولی در صورتی که هزینه تفریحات کیش برای شما اهمیت ندارد، گلایدر می‌ تواند یکی از بهترین تفریحات و جاذبه‌ های دیدنی کیش‌ ها باشد. این وسیله تاثیرات مثبت زیادی روی شادی و افزایش هیجان شما دارد.

5 جاذبه که حتماً باید در کیش تجربه کنید

گلایدر کیش

فلای‌ تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط کیش

جاذبه‌ های دیدنی کیش بیش از ۱۰۰ مورد هستند که در صورت سفر به این جزیره شما باید برنامه‌ ریزی کنید تا بتوانید بهترین آن ها را ببینید. در صورتی که قصد خرید بلیط و رزرو هتل کیش را دارید، می‌ توانید همه مراحل سفر خود را از طریق سایت فلای تودی انجام دهید.

سایت فلای تودی به دلیل ارائه بیش از یک میلیون هتل و بلیط هواپیما می‌ تواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، شما می‌ توانید بهترین هتل‌ ها را با قیمت ارزان رزرو کنید و از تخفیفات ویژه‌ ای که فلای تودی به صورت مرتب در نظر می‌ گیرد، بهره‌ مند شوید. کافی است به سایت مجموعه مراجعه یا اپلیکیشن آن را نصب کنید، سپس با خیال راحت و در هر ساعت از شبانه روز اقدام به رزرو بلیط هواپیما یا هتل مورد نظر خود کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس