استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند

استرالیا در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام، تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل است.

به گزارش مشرق، آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا، امروز (یکشنبه) پس از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی دیشب جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، اشاره کرد که ایران درخواست کانبرا و سایر کشورها برای پیش نبردن این حملات بی‌پروا را نادیده گرفت.

موضع‌گیری نخست وزیر استرالیا درحالی صورت می‌گیرد که بسیاری از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی حمله تل‌آویو به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که بر خلاف قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی بوده، را محکوم نکردند و شورای امنیت نیز به سادگی از کنار این جنایت گذشته بود.

آلبانیز بدون اشاره به اینکه تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و سوریه ثبات منطقه را برهم زده، مدعی شد: این تنش‌زایی یک تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل و تمام منطقه است. این امر به بروز بی‌ثباتی و نابودی سراسر خاورمیانه منجر می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    12 0
    خفه موش کور
  • CN ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 0
    ساکت باش و برو با کانگوروهات بازی کن، آخه تو را چه به این حرفها!
  • SE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    9 0
    خفه شو انگل جامع بشری
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 0
    استرالیا بعنوان یک مستعمره نوکر انگلیس همیشه مردم خودش رو فدای منافع انگلیس کرده و الکی به مردمش آسیب زده. این نخود هر آش چقدر خودش رو جدی گرفته - استرالیا اگر دنباله رو ارتش ائتلاف نبود دو ریال هم ارزشش رو نداشت تا بتونه خودش رو نشون بده.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 0
    استرالیا هنوز نفهمیده که در دنیای تکنولوژی نظامی جایگاهی دیگه نداره. نکته مهم اینه که ، کل معادلات جنگ دیشب بهم ریخته شده و معلوم شده سیستم های پاتریوت و بقیه سامانه های پدافند ضد موشکی غربی در مقابل موشکهای ایرانی هیچ کارایی ندارند و عملاً کشورهای دارنده این سامانه ها بدون دفاع در مقابل حملات موشکی ایران هستند. لات های کوچه خلوت نوکر آمریکا تو منطقه تازه دیشب شیرفهم شده اند که که ببر کاغذی اند و اون همه هزینه ای که برای خرید سامانه های پاتریوت ها داده اند براشون هیچ ارزشی نداره و تا حالا الکی لاف میزدند و لات بازی در میاورده اند. کل تجهیزات نظامی غربی و آمریکایی دیشب ناکارامدی شون ثابت شد و معادلات جدیدی تعریف شد.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 0
    این استرالیایی ها خیلی از نظر فهم و درک سیاسی عقب افتاده هستند. بدبختا هنوز نمیدانند که خودشون هم وسیله ای برای دفاع در برابر حملات موشکی مشابه دیشب ندارند و بهتره که سکوت کنند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 0
    آلبانیز برو بخواب حال نداری - تو کی باشی دیگه - گنده ترت جیک نمیزنه بعد تو جغله پررو بازی میخوای در بیاری
  • DE ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 0
    زیبای خفته ! برو نرم افزارت رو عوض کن ، چون خیلی خیلی قدیمی شده! روزگار عوض شده از بند 51 خبر نداری؟ چیزی که عوض داره ، گله نداره!
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 0
    فک نمی کردین بک روزی کشورهای اسلامی شما بی شرف ها رو بزنن. این ابتدای مسیره و این مسیر تا نابودی تمدن غرب و احیای تمدن اسلامی ادامه دارد
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 0
    تو برو سرتو بزار رو قبر ننه ات بمیر سگ چاپلوس انگلیس! قربون اسرائیل جونت بری انشالله استرالیا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس