مرتضی کرمانی مقدم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم استقلال نتیجه می‌گیرد و امتیازاتش خوب است اما «تیم» نیست و مطمئن باشید همین تراکتور که به ذوب آهن باخت یقه تیم نکونام را می‌گیرد.

سرویس ورزش مشرق - مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق ، درباره پیروزی این تیم مقابل ملوان اظهار داشت: من در همه این مدت نگران تیم ملوان بودم چون مطمئن بودم این تیم و سرمربی متعصبی که دارد ممکن است مانع حرکت خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر بشود.

وی افزود: انصافاً تیم ملوان هم یک فوتبال فوق العاده را به نمایش گذاشت و اگر فشار بیش از حد تیم پرسپولیس نبود هیچ تیمی نمی‌توانست به آنها گل بزند. این پرسپولیس واقعاً راه افتاده و از خط دفاع تا نوک حمله تمام نفراتش مثل ساعت سوئیسی کار می‌کنند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره حضور دروازه‌بان جوان این تیم درون دروازه سرخپوشان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پرسپولیس یک دروازه‌بان خوب پشت سر بیرانوند داشت وگرنه در روزهای حساس این چنینی ممکن بود به مشکل بر بخوریم. رفیعی آینده‌دار است و ثابت کرده به غیر از برخی اوقات که در کارش عجله می‌کند در سایر موارد با تجربه عمل کرده و واکنش‌هایش خیلی خوب است.

همین تراکتور یقه نکونام را می‌گیرد/ تنها تیمی که امروز در لیگ فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است

کرمانی مقدم درباره خط حمله پرسپولیس گفت: این خط حمله همان خط حمله‌ای است که تیم پرسپولیس نیاز دارد. از وقتی آل کثیر برگشته و این بازیکن ازبکستانی (اورونوف) به جمع نفرات تیم اضافه شده تیم راه افتاده و موتور مهدی ترابی هم روشن شده است. وقتی پرسپولیس از وسط زمین به سمت دروازه حریف حمله می‌کند هیچ چیزی جلودارش نیست. عالیشاه هم با این سن و سال مثل جوان ۲۴ ساله می جنگد و فوق العاده است. واقعاً تیم ملوان دفاع خیلی خوبی داشت که توانست فقط یک گل از این بچه‌ها بخورد.

وی همچنین با اشاره به بردهای متوالی پرسپولیس در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: اگر با همین دست فرمان جلو برویم و از همه رقبا سه امتیاز بگیریم قطعاً می‌توانیم استقلال را سر پیچ بگیریم و از آنها عبور کنیم. منظورم از سر پیچ بازی آنها مقابل تراکتور است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شکست تراکتور مقابل ذوب آهن تاکید کرد: تیم ذوب آهن تحت تاثیر استعفای هفته گذشته سرمربی‌اش با یک شرایط روحی روانی فوق العاده در تبریز به میدان رفت که توانست ۴ گل بزند وگرنه این تراکتوری که من در هفته‌های گذشته بازی‌اش را دیده‌ام تیمی نیست که به استقلال باج بدهد و مطمئن باشید استقلال جلوی تراکتور شکست می‌خورد. بازی در تبریز برای استقلال آسان نیست و آنجاست که به زمین سفت می‌خورد.

همین تراکتور یقه نکونام را می‌گیرد/ تنها تیمی که امروز در لیگ فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: تیم نکونام امتیاز می‌گیرد اما امتیاز گرفتن‌هایش فقط با دفاع کردن و این قبیل کارهاست. در واقع تنها تیمی که امروز در لیگ فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است که یک بازی تمام عیار را به نمایش می‌گذارد. استقلال فقط می‌رود تا به هر شکلی شده برنده شود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس در پایان افزود: با توجه به شوک جدایی یحیی گل محمدی و حضور اوسمار ویرا به شدت به این پرسپولیس امیدوار شدم تا دوباره مثل فصل قبل در هفته‌های آخر عنوان قهرمانی را از آن خودش کند و ثابت کند که شایسته‌ترین تیم برای کسب این مقام است. من خودم روز اول فکر می‌کردم ویرا نمی‌تواند تیم را جمع و جور کند اما حالا به این تیم به شدت امیدوار شدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 5
    با شش گل آفساید ، و ۱۲ امتیاز از طرف داوران ، واقعا تنها تیمی که فوتبال بازی می‌کند پرسپولیس است
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 5
      کیسه کش های دسته سومی دوچرخه سوار شش تایی خور داخل و خارج ، راجه به تیم های دسته سه حرف بزنید. عشق کیسه کش ها : جواد چکش - اون بازیکن بی اصل و نصب
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      4 2
      ای قربون اون دهنت. این تیم لنگ پیشکسوتها و هواداراش هم مثل خودش ...هستند
  • حجت IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 3
    مرتضی کرمانی پرسپولیس با گلهای آفسایدش لیگ ایران که هیچی، حتی میتونه قهرمان اروپا بشه
  • GB ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    6 3
    اره همه دیدن چطوری داور براتون بازیو دراورد. تنها تیمی که فوتبال بازی نمیکنه و داورا براش بازیا رو درمیارن همین لنگ حکومتیه.شیشمین گل افساید این فصلتون بود جالبه که بازم زیرمونید. با اونهمه هزینه و خریدن ستاره و 6تا گل افساید و 8 تا پنالتی و 5 بار ده نفره کردن تیمهای مقابلتون و 17 امتیاز هدیه مستقیم داوران بازم زیر استقلال بدون مهره جواد لالیگایید
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 5
      - بسوزید هنوز جای سوختنتون خوب نشده چشم ندارین بردپرسپولیس روببینید
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 2
      اره دیدیم داور بازیکن کیسه حموم دقیقه سه اخراج نکرد ، قبل از گل استق لال توپ به داور خورد بازی رو نگه نداشت . کی از حرف داوری میزنه ؟!
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 5
    پرچم تراکتور بالاست
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 4
    یاشاسین آذربایجان
  • رضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 5
    یاشاسین تیراختور یاشاسین آذربایجان حال این کیسه کش های دسته سومی رو بگیرید.
    • رضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      3 1
      فعلا بروید با ۴ گلی که از ذوب آهن خوردید حال کنید بعدش انشاالله ۴ گل از تیم محبوب ۸۹ میلیون ایرانی هم خواهید خورد ! خوشم میاد تراکتوریها در گل خوردن روی زنبورها را سفید کرده!!
  • رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 1
    خب لنگیها که معنی فوتبال را نمی دانند برای همین فکر می کنند این شارلاتان بازیها اسمش فوتبال هست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس