کد خبر 1592675
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
هاشمی نسب

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: خودی و غیرخودی اجازه نمی‌دهند تیم ما امسال قهرمان شود.

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی‌نسب پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود. کار را خوب شروع کردیم و باید زودتر به گل می‌رسیدیم که این اتفاق رخ نداد.وی افزود: مدام می‌خواهیم حرف نزنیم اما آدم برخی مسائل را در این فوتبال می‌بیند. وقتی مساوی کنیم یا ببازیم حرف بزنیم، می‌گویند بهانه می‌آورید و باید در زمان برد حرف بزنیم. الان فرصت خوبی است. قانونی هست که قبل از بازی یا بین ۲ نیمه باید به زمین آب داده شود. اول بازی گفتیم که بخشی از زمین را آب ندادند. بین ۲ نیمه هم ۳۰ ثانیه یا ۲ دقیقه قانون است که باید آب بدهند اما این کار را انجام ندادند. هیچکس هم پیگیری نمی‌کند اما اگر استقلال این کار را انجام می‌داد، ببینید چه اتفاقی می‌افتاد.

مربی استقلال درواکنش به این موضوع که روزبه چشمی بین ۲ نیمه می‌گفت اگر به زمین آب ندهند، وارد بازی نمی‌شویم، عنوان کرد: مگر زورمان می‌رسد که این کار را انجام ندهیم؟! در این ۲۴ ساعت مسائلی شنیده‌ام که باور کردنش سخت است. اگر آنها را بگویم.... اجازه نمی‌دهند استقلال قهرمان شود.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه چه افرادی این اجازه را نمی‌دهند، گفت: خودی و غیرخودی. فقط خواستم به هواداران بگویم الان که برده‌ایم و صدر جدول هستیم، این حرف را می‌زنیم اما با برخی مسائل نمی‌توانیم بجنگیم.

وی درپاسخ به این سوال که افراد خودی چه کسانی هستند، توضیح داد: اجازه بدهید به موقعش راحت حرف می‌زنم. از الان بگویم تیم و همه را به حاشیه می‌بریم. چه کار کنیم. باید برخی مسائل را بگوییم. در مساوی یا باخت حرف بزنیم، می‌گویند بهانه می‌آورید. بچسب و کار بکن. وقتی با فوتبال زیبا بازی کردن نمی‌بریم، می‌گویند چنین سبکی نمی‌خواهیم. وقتی بد فوتبال بازی می‌کنیم و می‌بریم، می‌گویند چرا زیبا بازی نمی‌کنید؟

مربی استقلال افزود: ابایی از این حواشی و جنجال‌ها نداریم. با این حواشی بزرگ شده‌ایم. توان مبارزه کردن هم داریم اما برخی چیزها را نمی‌توان هضم کرد. در شرایطی که من بالا و پایین فوتبال را دیده‌ام. تا روز گذشته می‌گفتم توانایی‌ داریم و به خاطر هواداران و استقلال می‌جنگیم اما اکنون به جایی رسیده‌ایم که هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، می‌گویم اجازه نمی‌دهند قهرمان شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 1
    هوچی گری برای اینکه عین پارسال یکی عین ملوان یقه تیم اول رو نگیره......دمشون گرم... سلطان هستند تو هوچی گری
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 1
      بله مثل بازی دیروز که لنگ باید یک بر صفر می باخت ولی با الطاف داوری یک بر صفر برد. گل آفساید و پنالتی سوخته ملوان
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 1
    این باز تبر زد
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 1
    باز اینو کوکش کردن
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    متوهم های دیوانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس