کد خبر 1592674
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
حسینی: زورمان به استقلال نرسید

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: بدشانس بودیم و توپ ما به گل تبدیل نشد، زورمان به این تیم نرسید و برد مبارکشان باشد.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران گفت: متاسفانه نیمه اول خوبی نداشتیم و یک مقداری سنگین و کند کار می‌کردیم، زمانی که توپ نداشتیم به هافبک خارجی آنها ماشاریپوف فضا می‌دادیم. خیلی دقیق استقلال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها از اشتباهات حریف خوب استفاده می‌کند. ما در دقیقه ۴۷ که توپ را از دست دادیم خیلی به بازیکنان تاکید کرده بودیم که این مدل پاس‌ها را نزدیک ۱۸ قدم ندهند و روی یک بازپس‌گیری پیستون چپ آنها صاحب توپ شد، بازیکن بلندقامتشان که خیلی تمرین کرده بودیم را صاحب توپ کرد و به گل رسیدند.

او ادامه داد: با صحبت‌های قبل از نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد اما استقلال تیمی نبود که به ما موقعیت بدهد تا لحظه آخر که موقعیت خوبی بود، بدشانس بودیم و توپ ما به گل تبدیل نشد، زورمان به این تیم نرسید و برد مبارکشان باشد.

سرمربی آلومینیوم با توجه به زمان کم تیمش بین دو بازی حساس گفت: زمان ریکاوری و فاصله بین دو بازی روی عملکرد ما تاثیر داشت، اگر دقت کنید تراکتور هم یک شکست سنگین داشت و این مدت زمان کوتاه چهار روزه تیم ما را از نظر جسمی کند کرده بود.

حسینی در مورد صحبت‌های نکونام درباره داوری گفت: روی مسائل داوری خیلی دقت نکردم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد، بازی به شکلی بود که موقعیتی در بازی نبود و بیشتر درگیرانه در میانه میدان بود و هر دو تیم خیلی سازمان یافته دفاع می‌کردند، بازی خیلی سختی برای داور نبود که داور به چالش بیفتد، روی صحنه گل هم اعتراض نداشتیم و گل هم اعلام شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاهین از اهواز IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    اقای حسینی شما هم از جنس نکونام هستی . ضد فوتبال و جسبیده که همیشه تیم داری. مربیان از نوع شما فوتبال ایران را نابود کرده و میکنند. تا سه چهار سال تیم ملی از مرحله مقدماتی هم بالا نمیاد
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    این بابا فقط جلوی پرسپولیس شاخ بازی در میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس