کد خبر 1591827
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرمی مرکز اطلاع رسانی فلسطین در مطلبی به اظهارات تحلیلگر نظامی درباره آمار و ارقام تلفات ارتش اسرائیل پرداخت و نوشت:

سرلشکر فایز الدویری تحلیلگر نظامی سرشناس در گفتگو با الجزیره تاکید کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به ارائه آمار غیردقیق از تعداد کشته‌ها و مجروحان خود در نبردهای نوار غزه ادامه می‌دهد اما با این حال، همین آمارها هم بر روحیه نیروهای این رژیم تاثیرگذار بوده است.

آمارهای اعلام شده ارتش رژیم صهیونیستی در مقایسه با آمار و ارقام دقیقی که گروه‌های مقاومت ارائه می‌دهند و آمارهای اعلام شده توسط بیمارستان‌های نظامی اسرائیلی، به هیچ وجه واقعیت ندارد.

با وجود اصرار ارتش رژیم صهیونیستی بر مخفی نگه داشتن اطلاعات صحیح و ممانعت از پوشش مستقیم حوادث و رخدادهای غزه توسط رسانه‌های اسرائیلی و خارجی، اما آمارهای اندکی هم که خود از تعداد کشته‌ها و مجروحان اسرائیلی منتشر کرده، تاثیراتی منفی بر روحیه نظامیان این رژیم داشته است.

تعداد خودروهای زرهی منهدم شده ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که هفته‌ها پیش بیش از 1100 خودرو اعلام شده بود و مدت‌هاست که این آمار به روز نشده، آنچه ارتش صهیونیستی اعلام کرده، تنها 30 درصد از تعداد حقیقی کشته‌ها و مجروحان این رژیم است.

حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به امدادرسانان بین‌المللی در غزه را هم عمدی دانست و گفت این حمله با وجود هماهنگی‌های انجام شده با تیم آشپزخانه مرکزی جهانی صورت گرفته است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس