کد خبر 1591807
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
سنگربان سابق پرسپولیس، بلای جان مس؛ لک از اشتباهاتش درس نمی‌گیرد

حامد لک همچنان دوران پر فراز ونشیبی را در این تیم طی می‌کند؛ دروازه‌بانی که زمانی در پرسپولیس هم حضور داشت و به دلیل اشتباهاتی که داشت از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، حامد لک سالهاست که در سطح اول فوتبال کشورمان بازی می‌کند و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های صبای قم، سایپا، فولاد، تراکتور و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. او در ابتدای حضورش در پرسپولیس توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما به یکباره دچار افت شد و در نهایت با تصمیم یحیی گل‌محمدی از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

لک بعد از جدایی از پرسپولیس به مس‌رفسنجان پیوست و فوتبال خود را در رفسنجان ادامه داد. سنگربان مسی‌ها در نیم فصل اول فراز و نشیب‌های زیادی داشت و داود نوشی صوفیانی جای او را در ترکیب اصلی مس گرفت. لک در نیم فصل نخست در ۱۰ بازی در ترکیب ثابت مس‌رفسنجان بوده و ۱۵ گل هم دریافت کرد.اما پیش از اینکه نیم فصل اول به اتمام برسد لک در آستانه جدایی از نارنجی‌پوشان بود که دوباره به او فرصت دادند.

پس از جدایی ساکت الهامی و آمدن محرم نویدکیا لک به ترکیب ثابت تیم برگشت و دوباره عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت؛ اما باز هم او در چندین بازی اخیر مس‌رفسنجان اشتباهاتش را تکرار کرد و در بعضی از دیدارها همچون بازی با ملوان و شمس آذر باعث شد تیمش امتیازات حساس را از دست بدهد.

لک در بازی مقابل استقلال درون دروازه مس‌رفسنجان بود و بار دیگر با اشتباهی که انجام داد باعث شد تیمش گل دوم را دریافت کند.

این دروازه‌بان ۳۳ ساله در لیگ بیست‌سوم تنها ۷ کلین شیت داشته است و همچنان او دروازه‌بان اول تیم فوتبال مس‌رفسنجان است. باید دید نویدکیا تا چه زمانی به این دروازه‌بان اعتماد می کند و به او فرصت بازی می‌دهد. مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، ۲۴ فروردین میزبان تیم پیکان خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    بیشتر شبیه لک لک است! دروازه بان افتضاحی به شمار می آید از آن بدتر اینکه لنگی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس