جمشید شاه محمدی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست دادن گل گهر در سیرجان آن هم با یک تیم خوب مثل پرسپولیس این نوید را می‌دهد که بدون توجه به نتایج دیگر رقبا فقط باید به سمت قهرمانی برویم.

سرویس ورزش مشرق - جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل گل گهر در شهر سیرجان اظهار داشت: تیم حریف از همان دقیقه اول آمده بود که در خانه‌اش برنده شود. این را می‌شد از سبک بازی تیم گل گهر برداشت کرد اما بچه‌های پرسپولیس به خوبی توانستند حملات آنها را خنثی کنند و البته یک نظم دفاعی خوب هم در تیم مان دیدیم که بیشتر برای کمک به دروازه‌بان جوان پرسپولیس بود.

وی درباره عملکرد رفیعی تاکید کرد: این جوان نشان داد اگر در طول این مدت در پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کرده اما در تمرینات به خوبی از تجربیات علیرضا بیرانوند استفاده کرده و در اوج جوانی می‌شود نوعی پختگی را در رفتار و عملکرد او درون دروازه دید. من کارشناس دروازه‌بانی نیستم اما تمام خروج‌ها و حرکات این دروازه‌بان برای کارهای مربوط به مهار توپ‌ها مثل یک دروازه‌بان با تجربه است. خوشحالم که یکی دروازه‌بان آینده‌دار پشت سر علیرضا بیرانوند قرار داشت.

پرسپولیس تا دو هفته دیگر صدر جدول است/ این اورونوف نسخه همه را می‌پیچد/ چرا استقلال نتیجه نمی‌گیرد مشکلات را گردن داور می‌اندازد؟

وی افزود: در اواخر بازی و روی حمله سیرجانی‌ها رفیعی در یک صحنه دو بار توپ را با دست و پا دفع کرد که ممکن بود با همان حمله بازی به تساوی کشیده شود و ما دو امتیاز بازی را از دست بدهیم. می‌خواهم اینطور بگویم که بخشی از این دو امتیاز را به خاطر رشادت این دروازه‌بان جوان داریم که باید در هفته‌های آینده هم به او روحیه بدهیم تا با همین قدرت در دروازه بایستد.

شاه محمدی همچنین با اشاره به عملکرد کلی تیم پرسپولیس در دیدار با گل گهر خاطرنشان کرد: بدون شک بهترین خرید تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی همین بازیکن ازبکستانی است. این فوتبالیست سبک فوتبالش کاملاً پرسپولیسی است. دریبل می‌زند، برمی‌گردد، نفوذ می‌کند، استارت های سرعتی دارد، اورلپ می‌کند و هر لحظه لازم باشد می‌تواند بچرخد و توپ را به سمت دروازه بزند خلاصه نسخه حریف را به خوبی می پیچد. اورونوف آمده تا پرسپولیس این فصل دوباره قهرمان شود.

پرسپولیس تا دو هفته دیگر صدر جدول است/ این اورونوف نسخه همه را می‌پیچد/ چرا استقلال نتیجه نمی‌گیرد مشکلات را گردن داور می‌اندازد؟

وی ادامه داد: در طول بازی حضور این بازیکن در نقاط مختلف زمین کاملاً به چشم می‌آمد. همین که چند بار او را زدند نشان می‌دهد یک بازیکن فعال و پرتحرک است. گلی که زد کاملاً هوشمندانه بود و باید گفت نتیجه زحمات همه بچه‌های تیم را اورونوف به ثمر رساند. در واقع همه تیم پرسپولیس در بازی گل گهر خوب بود اما این پسر واقعاً نقش عمده‌ای در این برنده شدن داشت.

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره اخراج سرمربی این تیم از سوی داور مسابقه گفت: متاسفانه قضاوت ضعیفی را شاهد بودیم. آنهایی که می‌گویند داوری‌ها به ضرر ماست بازی پرسپولیس رو ببینند که چطور و بی‌دلیل سرمربی تیم ما را اخراج کردند. در چند صحنه هم بچه های تیم ما و البته مدافع قطری ما را زدند فوتبالیستی که هر کسی نمی‌تواند او را زمین بزند اما باز هم داور توجهی نکرد.

پرسپولیس تا دو هفته دیگر صدر جدول است/ این اورونوف نسخه همه را می‌پیچد/ چرا استقلال نتیجه نمی‌گیرد مشکلات را گردن داور می‌اندازد؟
جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست و دوم

شاه محمدی با اشاره به شرایط امتیازات تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی توضیح داد: الان یک امتیاز با صدر فاصله داریم و کنار زدن استقلال برای این پرسپولیس هیچ کاری ندارد. استقلال قطعاً در بازی‌های آینده امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس با این روند خوبی که در پیش گرفته قطعاً می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند. هر تیمی نمی‌تواند نتیجه بگیرد مشکلات را گردن داوری می‌اندازد.

شاه محمدی در پایان گفت: خوشبختانه دوباره اتفاقات سال گذشته در حال تکرار شدن است. ما فصل قبل هم در نیم فصل دوم به خودمان آمدیم و رفتیم تا قهرمانی. این تیمی که در دیدار مقابل گل گهر سیرجان دیدیم بوی قهرمانی می‌دهد. امیدوارم با همین شرایط به سمت قهرمانی حرکت کنیم. در این حد فاصل تا بازگشت بیرانوند باید بیش از هر چیز به دروازه‌بان جوان تیم مان روحیه بدهیم. هرچند که او جوان است ولی باید اعتماد به نفسش را بالا ببریم. این پرسپولیس تا دو هفته دیگر در صدر جدول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 3
    کیسه ها راه هم که میرن ومیخورن زمین بعدمیگن تقصیرمن نیود و زمین کج بود!!!خخخخخخخخخخخ
    • رضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      2 1
      ازهم یک لنگی دیگر از غار بیرون اومد و حرفهای یک من صد غاز زد!!
    • رضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      1 1
      ازهم یک لنگی دیگر از غار بیرون اومد و حرفهای یک من صد غاز زد!!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 1
    بشین بابا حال نداری
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 2
    بسه حرف مفت بزنید مفت خورهای بی لیاقت
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 0
    در مورد تیم خودت حرف بزن بی ادب لومپن
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 1
    پرسپولیس زلزله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس