زخمی‌شدن ۹ نظامی صهیونیست در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین ۹ نظامی دیگر صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی شمار تلفات ۲۴ ساعت گذشته خود در نبردهای جاری میان نظامیان ارتش این رژیم و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر اذعان ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه، ۹ نظامی دیگر صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

این در حالی است که از یک سو به اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی نبردهای روز گذشته در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه رخ‌دادهای دشواری برای نظامیان صهیونیست رخ داده است و از سوی دیگر نیز بنا بر اعلام گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در این نبردها چندین نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نظامی دیگر صهیونیست نیز زخمی شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز روز گذشته گزارش داد که ۳ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در نبردهای خان‌یونس در این شهر فرود آمدند.

گفتنی است این‌دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس