حمله موشکی گردان‌های قدس به «کیسوفیم»

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به موضع صهیونیستی «کیسوفیم» خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۴۵ روز از حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که به موضع صهیونیستی «کیسوفیم» حمله کرده است. بر اساس اعلام گردان‌های قدس این حمله با موشک‌های «۱۰۷» به انجام رسیده است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس اعلام کردند که در جنوب شرق منطقه «القراره» واقع در شهر خان‌یونس با یک گروه ۴ نفره از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده و این نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های قدس از حمله خمپاره‌ای به تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان شماره ۱۰ واقع در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه خبر داد.

یک تانک «مرکاوا» و یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس در محورهای پیشروی غرب شهر خان‌یونس با گلوله‌های «تاندوم» و «آر پی جی» هدف قرار داده شد.

همچنین گردان‌های قدس از درگیری شدید با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «عبسان الکبیره» واقع در شرق «خان‌یونس» خبر داد.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها ۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با گلوله‌های آر پی جی هدف قرار داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر صهیونیست اشغالگر قدس شریف .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس