ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و سه ورزشگاه، ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه دیگر نیز توسط سازمان آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت راه و شهرسازی، «علی نبیان» از برنامه ساخت چندین بیمارستان جدید و یک ورزشگاه که طرح آنها در سال گذشته به اتمام رسید در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و سه ورزشگاه که شامل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت و همچنین ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد و ورزشگاه پنج هزار نفری بناب می‌شود، احداث چندین بیمارستان را در سال جاری در برنامه دارد.

وی توضیح داد: پروژه‌هایی که در سال جاری احداث آنها توسط سازمان مجری آغاز می‌شود شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل در بهارستان استان تهران، بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه، بیمارستان ۲۲۰ تختی شهر پرند، توسعه بیمارستان تاکستان از ۹۰ تخت به ۱۹۰ تخت، احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان اصفهان و احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی سهند است.

نبیان ادامه‌داد: در سال جاری ساخت ورزشگاه شهرستان شاهین‌شهر و «می‌مه» استان اصفهان نیز در برنامه قرار گرفته است.

بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و به بهره‌بردار تحویل داده است.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بزرگ‌ترین سازمان تخصصی در حوزه ساخت و اجرای پروژه‌های ساختمانی کشور و یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در ساخت ساختمان‌های عمومی در حوزه‌های درمانی، آموزشی، خدماتی تاکنون ساختمان‌ها و خدمات فراوانی را در عرصه‌های مختلف به هموطنان عرضه کرده است. این سازمان در مجموع ۴۹۶ پروژه عمرانی و طرح پژوهشی را به انجام رسانده است که ۴۴۷ پروژه عمرانی و ۴۹ پروژه طرح پژوهشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 2
    بعید بدونم حتی بتونید یه پروژه استاندارد رو افتتاح کنید
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 0
    توسعه کم و قطره چکانی و نامتناسب با جمعیت نود میلیونی
  • US ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بیمارستانهای ارومیه رو هم دریابید ! هر چی درست حسابیه هست مال زمان اون ملعون پهلوی بوده
  • هادی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کار دولت شده همین چیزا. اصلا نمیدونه زیرساخت چی هست. بماند که همینا هم با نازل ترین کیفیت و بدون نظارت ساخته میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس