کد خبر 1591017
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
قاتل مسلح سابقه‌دار در بجنورد بازداشت شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سعید مطهری‌زاده اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیر مجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری وی، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کمترین زمان ممکن، ضارب که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: این فرد با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کور به سمت آنان کرد که پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، در اقدامی متقابل، وی را زمین‌گیر و دستگیر نمود.

سردار مطهری‌زاده در ادامه گفت: در این حادثه، یکی از مأموران انتظامی شهرستان بجنورد و دو شهروند نیز مجروح شدند که با انجام اقدامات درمانی، حال عمومی آنان مساعد است.

وی در پایان گفت: متأسفانه، علی‌رغم تلاش‌های کادر درمانی بر روی شهروندی که در اقدام اولیه این ضارب مسلح، مورد اصابت قرار گرفته بود، فوت نمود، لذا تحقیقات در خصوص علل و انگیزه ضارب در دست بررسی است که نتیجه آن، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    هرکسی هر نوع سلاح گرم غیر مجاز داره اعدام کنید یا نهایتا ۲۰ سال زندان.وگرنه هرروز جنایت های بیشتری شاهد خواهیم بود.حالا هی مسخره بازی در بیارید
  • محمد رضا ... IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    یاید دید مشکل چی بوده شاید اون شخص بقدری طرف رو اذیت مرده که قید جون خودش رو زده و چیزی واسه از دست دادن نداشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس