تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تداوم تظاهرات اعتراضی علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در تل‌آویو دست به تظاهرات علیه نتانیاهو زده‌اند.

شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات خواهان سرنگونی کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شدند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کردند که در حال حاضر توافقی روی میز است و رژیم صهیونیستی باید برای بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه با این متن موجود تعامل کند.

علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت خواهان برگزاری مجدد تظاهرات اعتراضی طی فردا جهت مطالبه امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

پیش از این نیز خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه با تجمع در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای را علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم صادر کردند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند که نتانیاهو از بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی و ایتمار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم می‌ترسد.

این شهرک‌نشینان معترض بیان کردند که به اقدامات و تلاش‌های خود برای برکناری و سرنگونی نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین تصریح کردند که نتانیاهو عامدانه در مسیر دستیابی به توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین مانع‌تراشی می‌کند.

آن‌ها تاکید کردند که این مانع‌تراشی در حالی صورت می‌پذیرد که اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در حال مرگ در اسارت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    همه از جنگ خسته شده اند .... باید کمی شمشیر و بدون اینکه انتقام را بگیرید ولی فکر کنتد انتقام میگیرید براشون تند کنید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس