نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر می‌ترسد!

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، تاکید کردند که به تلاش برای سرنگونی نتانیاهو ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه با تجمع در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای را علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم صادر کردند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند که نتانیاهو از بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی و ایتمار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم می‌ترسد.

این شهرک‌نشینان معترض بیان کردند که به اقدامات و تلاش‌های خود برای برکناری و سرنگونی نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین تصریح کردند که نتانیاهو عامدانه در مسیر دستیابی به توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین مانع‌تراشی می‌کند.

آن‌ها تاکید کردند که این مانع‌تراشی در حالی صورت می‌پذیرد که اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در حال مرگ در اسارت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    تنها راه حل گل گرفتن در سازمان خراب شده ملل هست که تمام قوانینش به نفع دارودسته امریکاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس