دستگیری عامل اغفال دختر ۲۰ ساله با شگرد ازدواج

مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد از دستگیری عامل شهادت ۲ مامور پلیس در کورین زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ظهر امروز کارکنان انتظامی بخش کورین زاهدان در حین گشت زنی و تامین امنیت منطقه به ۲ نفر مظنون که افراد مذکور با مشاهده مامورین اقدام به فرار و در خیابان به سمت مامورین تیراندازی می کنند و در این درگیری مسلحانه مامورین پلیس موفق به دستگیری یکی از تروریست‌های مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات همراه آن شدند.

بر اثر تیراندازی تروریست‌های کوردل ۲ نفر از سربازان به نام‌های محمد رودابی فرزند رحمدل متولد بیست و یکم آذرماه ۱۳۸۳ اهل سبزوار و سرباز علی قاسمی فرزند غلامرضا متولد دهم بهمن ماه ۱۳۸۳ اهل زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 6
    از در و دیوار مملکت خون میباره . بدبختی میباره . دزدی و اختلاس میباره ... دزدی های بورس داره مملکت رو نابود میکنه
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      2 0
      الان شما توی خون هستید یا توی خونه؟
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 0
      اینهایی که گفتی تو مغز پوک تو هست نه در واقعیت پس خفت پلیز نادان
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 0
    هر روز چند تا عملیات تروریستی و کلی شهید. مسئولین نفوذی رو به دار بکشید
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      اول باید امثال تو را پاکسازی کنیم تا واسه پول ما را نکشید خودفروش
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    ای خاک برسر مسولین ایران پاکستان گروه های نیابتیش رو به جنگ فرستاده پاکستان اعلام جنگ کرده
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      منافق کم اربابای غربی ات را سفید شویی کن که تمام تروریستها توسط شیطان بزرگ ایجاد و حمایت می‌شوند و هماهنگ با اون در سوریه و عراق و ایران عملیات میکنند
  • تک تیرانداز DE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    عفو می گیرن
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    شما رو به امام حسین قسم سربازان وظیفه رو نگذارید در چنین جاهای خطرناک؟ سرباز وظیفه نه چیزی بلده و نه اصلا در حین آموزش دل میده به یادگیری. بعد از این همه سال هنوز واقعا نفهمیدید این واقعیت رو؟ با کی سر جنگ دارید؟ در دوره آموزش رزم انفرادی یه نمره میگیره سرباز و اگر دارای مدرک دانشگاهی باشه برحسب رشته ای که خونده یه آموزش تخصصی هم میره. مثلا لیسانس الکترونیک داره میره مرکز آموزش مخابرات پزشکه میره مرکز آموزش بهداری .ارتشرو میگم. در پایان ئوره یه نمره هم اینجا میگیره.وقتی آموزش تموم شد میرن اتاق تقسیم که روی تخته مراکز خدمتی نوشته شده. برحسب امتیاز اول بهترین امتیاز میره الی آخر. حالا بدبخت اونایی که امتیاز کم آوردن. جایی نمونده جز پرت ترین و بدترین جاها. نیروی انتظامی هم همینجوره قایدتا. جایی که هر هفته داره عملیات تروریستی اتفاق میافته که حالا در خود همین هم بحث جدی داریم ما که یعنی چه؟ و چرا؟ میان سرباز وظیفه میگذارند. بابا این بدبخت نمی خواسته نظامی باشه والا می رفت مدرسه نظام. یا اعلام می کرد و از همون اول می رفت دانشکده افسری. چه میدونم بالاخره یه جایی که نظامی بشه. خانوائه ش هم نمیخوان. یه روزی جمعیت کم بود و کشور وسعت داشت و مرزها طولانی بود وروستاها و شهرها زیاد و پراکنده مجبور بود دودلت اجباری ببره تا بتونه پوشش بده. مردم هم اونقدر بیچاره و جاهل و ترسو بودند که لباس نظامی می دیدند شش قاضی خرد می کردند نیازی به سلاح نبود و کاربلدی. اما امروز که اینجوری نیست. کسی که باید جون خودش رو سپر امنیت ملن کنه باید حقوق بالا بگیره، خانواده ش اگر اتفاقی براش افتاد از هر نظر تامین باشند و خودش هم از نظر فکری و روانی آرام. سربازی کار بی خود و اشتباهی هست لااقل با شکل و شمایل امروزش که برای حداقل 100سال پیشه!!! زمان جنگ حساب فرق می کنه. اونجا همه قوانین تحت الشعاع قرار میگیه چون اولویت کشور تغییر میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس