نوسازی نیروهای دیوان عالی کشور در دستور کار است/ تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار در مجموعه دیوان عالی کشور، گفت: نوسازی در نیروهای دیوان عالی کشور در سال جدید در دستور کار خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۳ با جدیت هرچه تمام در سال جدید اجرایی خواهد شد، گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه تحول قضایی، شعار سال و بحث نظارت بر محاکم، اولویت کاری ما در سال جدید خواهد بود.

منتظری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: ملت انقلابی ما همیشه محور حمایت از مقاومت بوده‌اند و با حضور حماسی خود در حمایت همه‌جانبه از مردم غزه و مردم فلسطین در صحنه هستند و هر نوع کمک و مساعدتی که نیاز باشد به مردم مظلوم غزه خواهند داشت و در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

رئیس دیوان عالی کشور، بیان کرد: ملت ایران، یک روز قدس به یادماندنی را خلق کرد و بنده به سهم خود دست این مردم را می‌بوسم که در مواردی که لازم است حضور داشته باشند از پشتیبانی نظام دست نمی‌کشند.

منتظری با تشکر از خدمات ارزنده معاونین در سال گذشته بر شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد که برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۳ با جدیت هرچه تمام در سال جدید اجرایی شود.

وی افزود: تحول در دیوان عالی کشور، نیازمند مساعدت و تلاش مضاعف همکاران و ریل‌گذاری برنامه‌ها در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها و افزایش کیفیت کار شعب خواهد بود.

منتظری با اشاره به ابلاغ برنامه‌های تحولی قوه قضاییه در روزهای پایانی اسفند ماه سال ۱۴۰۲ که به تائید رئیس قوه قضاییه رسیده است، اظهار کرد: مجموعه اقدامات در دیوان عالی کشور براساس برنامه تحولی سال ۱۴۰۳ و برنامه ابلاغی تحول قوه قضاییه با جدیت هر چه بیشتر پیگیری خواهد شد.

رئیس دیوان عالی کشور، خاطرنشان کرد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه تحول قضایی و شعار سال و بحث نظارت بر محاکم اولویت کاری ما در سال جدید خواهد بود.

منتظری ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی را در جهت تحقق شعار سال در اولویت قرار دهید و در این راستا با روسای دادگستری‌ها مکاتبات و جلسات لازم را برگزار کنید تا چنانچه یک شرکت تجاری یا سرمایه‌گذار گره حقوقی داشت؛ هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود چراکه این امر می‌تواند در رونق اقتصادی تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار در مجموعه دیوان عالی کشور، اضافه کرد: نوسازی در نیروهای دیوان عالی کشور در سال جدید در دستور کار خواهد بود و مقدمات آن فراهم شده است که نیروهای جدید و توانمند در مجموعه به کار گرفته شود.

منتظری در پایان با تقدیر و تشکر مضاعف از زحمات همکاران دیوان عالی کشور در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خداوند به همه شما توفیق دهد که بتوانیم در این مجموعه به بهترین شکل ممکن ادای وظیفه کنیم و بروز و ظهور بهتری از دیوان عالی کشور در مجموعه دستگاه قضایی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    نوسازی همون تسویه هست
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 0
    90 درصد قوه قضائیه باید بازسازی بشه .نه فقط دیوان
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 0
    جناب از طبری چخبر شما که اهل بازنشستگی نیستین؟
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      طبری و بابی جون به زودی آزاد میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس