نقش دیوان عالی کشور پر رنگ تر از گذشته خواهد شد

رییس دیوان عالی کشور گفت:نقش دیوان عالی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه پر رنگ تر از گذشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای معاونین با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب المرجب اظهار کرد: این ماه فرصت مغتنمی در جهت خودسازی است و همه ما به مراقبت نیاز داریم و باید از ایام و لیالی ماه رجب بهره کافی را ببریم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی شعب کیفری، حقوقی، خانواده و مواد مخدر و برگزاری جلسات تخصصی رؤسای شعب به صورت ماهانه عنوان نمود نقش دیوان عالی کشور در سند تحول و تعالی قوه قضائیه پر رنگ‌تر از گذشته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: در دو همایش برگزار شده با حضور رؤسای محل دادگستری و نمایندگان نظارتی دیوان عالی کشور در استان‌ها، نقطه نظرات خود را به دوستان در حوزه‌های قضائی منتقل کردیم و در اینجا لازم می‌دانم از همکاری خوب رؤسای محترم دادگستری استان‌ها تقدیر و تشکر نمایم. در این مدت نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده‌ای از سوی استان‌ها به معاونت نظارت ارجاع شده که در دست بررسی است.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: ان شاالله با همکاری قضات دیوان و کارکنان خدوم این مجموعه عالی قضائی در راستای کاهش آسیب‌ها و رفع موانع و نیل به چشم انداز متناسب در پیش رو تلاش مضاعف خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس