بازی سختی برابر گل‌گهر داریم/ بیرانوند در تیم ملی مصدوم شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار هفته بیست و دوم تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: گل‌گهر تیم باکیفیتی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند اما ما دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که در بالای جدول به دنبال استقلال صدرنشین است، روز یکشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت.

اوسمار ویه را سرمربی این تیم عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: بعد از یک توقف نسبتاً طولانی به خاطر سال نو و فیفادی، بازی‌ها شروع می‌شود و همیشه این شرایط سختی‌ها و تازگی‌هایی برای تیم‌ها دارد. همه تیم‌ها وقت کافی برای تمرین داشتند و بازی‌های دوستانه برگزار کردند و همه می‌دانند که این قسمت پایانی لیگ است که انجام می‌شود.

وی افزود: ۹ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و همه تیم‌ها می‌دانند که این ۹ بازی هر کدام برای خودش اهمیت زیادی دارد تا به آن هدفی که می‌خواهند، برسند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: می‌دانیم گل‌گهر تیم باکیفیتی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند، ولی تمام سعی‌مان را می‌کنیم که به هدفی که مدنظرمان است، برسیم. حریف از نظر دفاعی تیم خیلی خوبی است و بازیکنانش با هم هماهنگ هستند. گل‌گهر بازیکنانی دارد که در کارهای انفرادی هم می‌توانند به تیم‌شان کمک کنند. یک بازی خوب به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی خواهد بود و امیدوارم فردا یک بازی زیبا را ببینیم.

ویرا در خصوص مصدومیت بیرانوند خاطرنشان کرد: هر بازیکنی در هر سطح دنیا که باشد برایش باعث افتخار است که برای تیم ملی کشورش چه در آسیا باشد و جام جهانی بازی کند و برای هر تیمی که بازیکنش به تیم ملی دعوت می‌شود هم باعث افتخار است و نشان می‌دهد که آن تیم هم کارش را به درستی انجام می‌دهد. مصدومیت‌ها اتفاق می‌افتد اما برخی اوقات با یکسری راهنمایی‌ها ریسک مصدومیت‌ها شاید پایین بیاید. آنچه که ما را ناراحت می‌کند اتفاقاتی است که بعد از مصدومیت علی افتاده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: فکر می‌کنم علی یک روز قبل از بازی برابر ترکمنستان گفته بود که دردی در دستش دارد و می‌توانستند اجازه ندهند در این مسابقه بازی کند. در مسابقه هم ضربه‌ای به دستش می‌خورد که دردش را بیشتر می‌کند و فردای روز بازی به کادر پزشکی می‌گوید که درد دستش بیشتر شده است. حتی ام‌آرآیی که روز بعد از بازی از دست علی گرفتند، وجود دارد و جواب آن هست که نشان می‌دهد که دست او مصدوم شده بود.

شاید کاری می‌کردیم که علی مصدوم نمی‌شد و مشکلی برایش به وجود نمی‌آمد. اما ما می‌گوییم اگر همان موقع تشخیص می‌دادند و کار درمانی‌اش را شروع می‌کردند بجای از دست دادن سه، چهار مسابقه، شاید حداکثر دو بازی را از دست می‌داد. درخواستی که می‌توانم از کادر پزشکی تیم ملی داشته باشم این است که اگر مشابه این موضوع پیش آمد به اطلاع تیم‌ها و ما برسانند که کارهای لازم را انجام دهیم تا چنین مشکلاتی برای ما پیش نیاید.

ویرا اضافه کرد: الان دیگر نمی‌توان به عقب برگشت و کاری کرد اما این اتفاق درسی به ما داد که از این به بعد این گزارش‌ها و اتفاقات را زودتر ارائه بدهیم. همین طور که تیم‌ها به تیم ملی احترام گذاشته و بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی می‌گذارند این احترام متقابل باشد و تیم ملی این اطلاعات را در اختیار باشگاهها قرار دهد. هواداران بدانند به اندازه آن‌ها ناراحت هستیم و متاسفانه این اتفاق خارج از توان کاری ما بود و از این اتفاق به اندازه آن‌ها ناراحت هستیم.
او در پایان گفت: به غیر از بیرانوند، وحدت هنانوف هم مصدوم است اما بقیه بازیکنان آماده هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس