زیاد النخالة: ایران پرچمدار محور قدس و مقاومت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که ایران سلاح‌های گروه‌های مقاومت فلسطین را تأمین کرده و هرگز پشت فلسطین را خالی نکرده است.

به گزارش مشرق، زیاده نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیروز در اظهاراتی در تهران تاکید کرد که امروز و به مناسبت روز قدس باید یادی از امام بزرگوار، امام خمینی رضوان الله تعالی علیه داشته باشیم. ملت فلسطین در روز قدس امسال وارد عملیات طوفان الاقصی شده و جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار محور قدس قرار دارد و از ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما در جنگ طوفان الاقصی هستیم و مجاهدان با تمام قدرت و اقتدار مسئولیت‌ها و وظایف خود را انجام می دهند و لازم است من این نکته را عرض کنم که سلاحی که مبارزان فلسطینی امروز با آن با نیروهای صهیونیستی می جنگند، سلاح‌های ایرانی است که جمهوری اسلامی ایران طی سالهای طولانی به ما داده است. به همین علت ما لازم می بینم که از ملت بزرگ ایران تشکر و قدردانی کنیم که از رهبری حکیمانه خودشان حمایت می کنند و پشتیبان و همراه مقاومت اسلامی در فلسطینی هستند و همچنان با تمام قدرت و اقتدار در این عرصه حضور دارند.

نخاله تاکید کرد: من خدا را شکر می کنم که ملت ما در فلسطین با وجود تمام جانفشانی ها و شهدایی که تقدیم کرده و با وجود کمک‌های مستمر آمریکا به صهیونیست‌ها، با قدرت و اقتدار در برابر دشمن صهیونیستی ایستادگی می‌کند. ما امروز در این جنگ و طی ۶ ماه گذشته ایستادگی کرده‌ایم و دشمن نتوانسته اهداف مورد نظر خود را محقق کرده و اسرایش را آزاد کند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان در مواضع خود ثابت قدم هستیم و تنها با یک شرط آتش بس را می پذیریم که همان عقب نشینی رژیم صهیونیستی است و آزادی و تبادل اسرا نیز تنها در چارچوب معامله‌ای شرافتمندانه انجام می‌شود که در آن اسرای فلسطینی باید آزاد شوند.

نخاله تصریح کرد: مقاومت به آرمان‌هایش و قدس شریف پایبند و وفادار است و در این روز قدس، ما تاکید می کنیم که در این مسیر همراه با ملت عزیز و مسلمان ایران در کنار قدس باقی خواهیم ماند، ملتی که هرگز پشت فلسطین و مسجد الاقصی و نیروهای مقاومت را خالی نکرده است.

این رهبر ارشد فلسطینی تاکید کرد: امروز فلسطین با مبارزان خود و با همکاری برادران خود در حزب الله و یمن و عراق و سوریه وارد این جنگ شده و این یک جبهه کامل و مستمر است که محور قدس و عرصه مقاومت نامیده می‌شود و هرگز از پشتیبانی و همبستگی با فلسطین دست برنمی‌دارد تا زمانی که پیروزی نهایی فرا برسد.

وی در پایان آرزوی سالی خوب و خوش برای ملت ایران کرده و ابراز امیدواری کرد که انشاءالله هر سال بیش از پیش به پیروزی نزدیک شویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 2
    باعث افتخار هست
    • US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 4
      نُخاله کجاش باعث افتخاره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس