النخاله: آتش‌بس در غزه جز با قبول شروط مقاومت محقق نمی‌شود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم تحقق شروط مقاومت برای برقراری آتش‌بس در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی روز قدس در تهران گفت: امروز و در روز جهانی قدس باید امام کبیر، امام خمینی(ره) را به یاد بیاوریم، ملت فلسطین امروز در نبرد طوفان الاقصی است؛ نبردی که در امتداد روز قدس است.

وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در غزه و کرانه‌ باختری تاکید کرد: الحمدلله مبارزان فلسطینی در نبرد طوفان الاقصی با اقتدار مبارزه می‌کنند. وظیفه خود می‌دانم که از ملت بزرگ ایران تشکر کنم؛ ملتی که پشت رهبری حکیمانه ایستاده و از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.

النخاله در نماز جمعه روز جهانی قدس افزود: الحمدلله ملت فلسطین به‌رغم تلفات و خسارت‌ها و به‌رغم حمایت‌های نامحدود آمریکا از دشمن صهیونیستی با قدرت در مقابل متجاوزان ایستاده است. امروز با گذشت بیش از ۶ ماه دشمن نتوانسته است که اهداف خود مبنی بر شکست دادن مقاومت و بازگرداندن اسرای خود را محقق کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما بر موضع خود ثابت‌قدم هستیم و آتش‌بس انجام نمی‌شود مگر اینکه یک شرط محقق شود و عقب‌نشینی نیروهای صهیونیستی است. همچنین آزادی اسرا انجام نمی‌شود مگر اینکه یک توافق شرفتمندانه انجام شود و طی آن اسرای فلسطینی نیز آزاد شوند.

وی گفت: مقاومت به ارزش‌ها و آرمان‌های خود و به قدس اشغالی وفادار خواهد ماند، ما در این روز که روز قدس را جشن گرفته‌ایم تاکید می‌کنیم که به همراه ملت عزیز و مسلمان ایران راه خود را به سمت قدس ادامه خواهیم داد. ملت ایران به فلسطین و مسجد الاقصی و نیروهای مقاومت در منطقه پشت نکرد. امروز فلسطین با مبارزان خود و به همراه برادران خود در حزب‌الله لبنان، یمن، عراق، سوریه به نبرد ادامه می‌دهند و در یک جبهه متحد هستند و تا زمان تحقق پیروزی این جبهه متوقف نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    هم زیاد و هم نخاله ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس