کد خبر 1590806
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
محمدکاظم انبارلویی

طوفان‌الاحرار در جهان علیه نسل‌کشی و جنایات جنگی در غزه مهم‌تر از طوفان‌الاقصی است. امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم در جهان است که با انزوای جهان و نیز نفرت جهانی روبه‌روست.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت:

۱- مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام به ده نکته مهم درباره آخرین تحولات جنگ غزه و غرب آسیا اشاره فرمودند.

الف- صهیونیست‌ها به تله افتاده‌اند و امکان نجات آنها از تله مقاومت نیست.

ب- صهیونیست‌ها ۶ ماه است مرتکب جنایات جنگی و نسل‌کشی شده‌اند با این جنایت بی‌سابقه به اهداف خود نرسیده‌اند.

ج- می‌خواستند حماس را نابود کنند اما حماس در حال ضربه زدن به رژیم غاصب است.

د- شکست رژیم صهیونیستی با نسل‌کشی ترمیم نمی شود و روزبه‌روز به زوال خود نزدیک می‌شود.

هـ - رژیم صهیونیستی تاکنون دو شکست را متحمل شده است ۱- شکست نظامی و اطلاعاتی ۲- شکست در رسیدن به اهداف پس از ۶ ماه جنگ بی‌حاصل

و- رژیم به اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید و به‌زودی دنیای اسلام، نابودی رژیم غاصب اسرائیل را جشن می‌گیرد .

ز- جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر از گذشته در منطقه ظهور دارد.

ح- آمریکا باید به تغییرات در منطقه و غرب آسیا تن دهد. آنها نمی‌توانند به حکمرانی و فرمانروایی مثل گذشته در منطقه حضور داشته باشند.

ط- ما پس از طوفان الاقصی با طوفان‌الاحرار در جهان روبه‌رو هستیم. آزادگان جهان امسال به میدان می‌آیند تا زنگ زوال اسرائیل را به صدا درآورند.

ی- روز قدس امسال با سال‌های قبل فرق دارد شاهد یک خروش بین‌المللی علیه اسرائیل خواهیم بود.

۲- میوه شیرین نبرد طوفان الاقصی پس از ۶ ماه مقاومت «طوفان الاحرار» است.

امسال در روز قدس نه‌تنها ایرانیان در شهرها و روستاها و بخش‌ها به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل سردادند . همان‌طور که رهبری پیش‌بینی کرده بودند نه‌تنها در کشورهای اسلامی مسلمانان روز قدس را گرامی می‌داشتند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند بلکه احرار و آزادگان جهان نیز هم‌پای مسلمانان به خیابان‌ها ریخته و جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

طوفان‌الاحرار در جهان علیه نسل‌کشی و جنایات جنگی در غزه مهمتر از طوفان‌الاقصی است. امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم در جهان است که با انزوای جهان و نیز نفرت جهانی روبه‌روست.

امسال رژیم صهیونیستی شاهد یک خروش بین‌المللی علیه مظالم و اقدامات خود در غزه بود .

طوفان‌الاحرار به اسرائیل اجازه نمی‌دهد در مقابل نفرت جامعه جهانی دوام بیاورد.

۳- پس از گذشت ۶ ماه نبرد خونین در غزه نبض مقاومت همچنان در غزه و دیگر سرزمین‌های اشغالی پرقدرت‌تر از گذشته می‌زند.

باریکه غزه در جنگ ۶ روزه به همراه دیگر سرزمین‌های عربی به تصرف رژیم اشغالگر قدس درآمد. ۷۵ سال پیش ارتش‌های سوریه، اردن و مصر نتوانستند ۶ روز در برابر ماشین جنگی اسرائیل تاب آورند و پرچم تسلیم را بالا بردند. اما پس از این سال‌ها مردان و زنان در غزه قیام کرده‌اند که بیش از ۶ ماه در برابر غاصبان قدس، مقاومت می‌کنند.

آن‌ها بمبارانی به اندازه ۲ برابر بمب اتمی آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی را تحمل کرده‌اند و همچنان ایستاده‌اند.

مردم فلسطین دارند به این پرسش پاسخ می‌دهند که چرا ارتش اعراب ۶ روزه تسلیم شدند اما جمع کوچکی در غزه با نبرد طوفان الاقصی ارتش صهیونیستی رابه زانو درآورده اند و آنها را در تله‌ای از آتش انداختند که پس از گذشت ۶ ماه نبرد، راه گریزی برای آنها نیست.

مردم غزه طعم تلخ شکست را به غاصبان قدس چشانده‌اند.

مردم غزه اثبات کردند که فقط با منطق قرآن می شود جنگید و فقط اسلام است که می تواند در برابر ستم ستمکاران و ظلم ظالمان بایستد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • اکبر DE ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    7 15
    شکست سنگین اسرائیل در غزه باعث شده این کشور در اضمحلال کامل قرار بگیره . فروپاشی اقتصادی و نارضایتی عمومی مردم هم مزید بر علت شده . دشمن می‌خواد با تحریک احساسات مردم ایران باعث اقدام نظامی علیه خودش بشه. ولی مسئولین ما هشیارن و دام این تله نمی افتن
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      7 3
      از کدوم شکست حرف می زنی
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      4 2
      از کدوم شکست!!!!! از شکست ارتشی که کل ناتو و پادشاهان و روسای خودفروش اعراب و ژاپن و کره بی ناموس تا استرالیا و...... پشتش هستند ولی از یک نقطه که حدود ۲۰سال هست در محاصره بالای صددرصد هست،به قول خودتون در قرن ۲۱ و اینهمه خرفهمی نوبره!!!!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 8
    تا پیروزی .
    • US ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 1
      بخدا قسم اگر سری بزنید به فضای مجازی شادی اعراب پست و کثیف رو از شهيد شدن فرمانده های ایران رو ببینید که چقدر عذاب دهنده هست ، اکثریت این اعراب نوکران صهیونیست می نویسند کلنا فرحان!! این نوشته ملت عادی آنها هست به اعراب خدمت نکنید
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    13 4
    تا موقعی که امثال شما اطاق فکر وتحلیل گر در این کشور باشید ایران روی پیروزی وپیشرفت را نخواهد دید در اقتصاد وسیاست وحتی نظامی چون متوهم وشعار زده هستید وآرزو های خود را بجای واقعیت بیان می کنید عمو حافظه دنیا بسیار فراموشکار است
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      5 8
      ایران روی پیروزی وپیشرفت را نخواهد دید///ههههه.کدوم کشور اسلامی به اندازه ایران پیشرفته س؟ کدومشون می تونن رآکتور اتمی بسازن؟ تورچیه یا امارات یا عربستان؟! کدومشون می تونن ماهواره بسازن و با ماهواره بر خودشون پرتاب کنن؟ کدومشون می تونن دستگاه سی تی اسکن طراحی کنن و بسازن و به روسیه صادر کنن؟ ... اینا مختصات یه کشور عقب مونده س؟!! چرا هرچی یه مزدور آشغال و حراف و بیسواد ماهواره میگه باور می کنین؟ دلیلش چیه؟ زودباورین یا چی؟
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      4 10
      تحلیل خوبی بود! برخی دُن کیشوتهای وطنی امثال جنابعالی آن چنان در توهمات کودکانه فرو رفته اند که نه به وعده های صادق الهی باور دارند و نه از واقعیتهای جاری جهان سر در می آورند. عمو جان! اگر دین نداری آزاده باش و دست کم به تحلیل دشمنان ایران اسلامی ایمان بیاور که خود معترفند ستاره قدرتشان در حال افول و آفتاب جهان اسلام در حال طلوع است.فَتَامَّل یا عمو👊
    • DE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      2 9
      شما شیاطین اطاق فکر اسقاطیلی خائن بیائید اینجا فقط ورور آیه یاس بخونید ، شما ستون پنجم بدونید دیگه کسی گوشش بدهکار مزخرفات شما نیست! بهتره دهن کثیف تون رو ببندید. مردم ایران روز قدس با شجاعت ، اراده پولادین عظیم شون محکم زدن تو دهن شما شیاطین خناس که برای همیشه خفه شید! جمع کنید این بند و بساط کثیف شیطانی تون رو !!!!!
    • DE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 3
      اطاق فکر اسرائیل! داری می سوزی، سوخاری می شی ؟ از سوزش این حرفها رو میزنی . اب یخ هست برو بذار توش خنک شی!!!!!!!!!!
  • رستم ایرانی IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 0
    فتامل یا عمو رو خوب اومدی از خنده روده بر شدم
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    محور مقاومت‌ بایدبا حملات پی درپی وزدن شریانهای نطامی مثل پایگاه های نیرو هوایی باند فرودگاه ها وشریان‌های اقتصادی اسرائیل مثل همین کاری حوثی‌ها انجام‌ میدهند ديگر گروها باشدت بیشتری ادامه‌ بدهند که‌ به‌ استحسال رژيم غاصب بينجامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس