وزیر دفاع هند: برای کشتن تروریست‌ها وارد پاکستان می‌شویم

وزیر دفاع هند اعلام کرد، دهلی برای کشتن هر کسی که پس از تلاش برای حمله تروریستی در هند به پاکستان فرار کند، به این کشور وارد خواهد شد.

به گزارش مشرق، گفته‌های «راجنات سینگ» وزیر دفاع هند پس از آن مطرح شد که روزنامه گاردین چاپ انگلیس گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه دهلی ۲۰ نفر را در داخل خاک پاکستان از ۲۰۲۰ و به عنوان بخشی از طرحی گسترده‌تر برای حذف تروریست‌هایی که در خاک کشور خارجی ساکن هستند، از پای در آورده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر دفاع هند همچنین گفت: اگر تروریست‌ها به پاکستان فرار کنند، ما برای کشتن آنها وارد این کشور می‌شویم.

وی در گفت‌وگویی با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: هند همچنان به دنبال حفظ روابط خوب با کشورهای همسایه است اما اگر کسی به هند بیاید و به دنبال انجام اقدامات تروریستی باشد، ما هم ساکت نمی‌نشینیم.

روابط بین دهلی‌نو و اسلام آباد از بمب گذاری انتحاری ۲۰۱۹ در کاروان نظامی هند در کشمیر که توسط شبه نظامیان مستقر در پاکستان رخ داد، بدتر شده است. این مساله باعث شد تا دهلی‌نو یکسری حملات هوایی علیه یک پایگاه شبه نظامی در پاکستان انجام دهد.

اسلام آباد اوایل سال جاری میلادی گفته بود که شواهدی معتبر و مستدل دارد که جاسوس‌های هند دو نفر از شهروندان پاکستانی را در داخل خاک کشور کشتند.

هند نیز گفته که این پروپاگاندا دروغ و مخرب است.

گزارش روزنامه گاردین چند ماه پس از آن منتشر شد که کانادا و آمریکا هند را به کشتن یا تلاش برای کشتن افرادی در دیگر کشورها متهم کرد.

کانادا در سپتامبر ۲۰۲۳ گفته بود که در حال پیگیری یکسری اتهامات معتبر است که هند را به کشتن یک رهبر جدایی طلب سیک که در ژوئن به ضرب گلوله کشته شد، مرتبط می‌کند.

یکی از مقام‌های ارشد کانادا نیز در ژانویه ۲۰۲۴ اعلام کرد که هند در این زمینه همکاری می‌کند و روابط دو جانبه بین دو کشور در حال بهبود است.

واشنگتن نیز در نوامبر ۲۰۲۳ گفته بود که یک توطئه از سوی هند را برای کشتن یک رهبر جدایی طلب دیگر هند خنثی کرده و علیه فردی که گفته می‌شود با دهلی‌نو برای انجام یک قتل برنامه ریزی شده همکاری داشته، شکایتی تنظیم کرده است.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند نیز گفته که دهلی هرگونه اطلاعاتی را که در این باره دریافت کند، مورد تحقیق قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    5 1
    باز فیلم هندی
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      مرد هند باید ازخجالت پاکستان درامد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 4
    بزنید همدیگه رو بکشید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 2
    پاکستان شده معدن تروریسم و آموزشگاه تروریست ها
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    ما هم باید همین کارو بکنیم.پاکستان باید یاد بگیره که منبع تهدید و تروریسم علیه همسایگانش نباشه.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 3
      یه بار این کارو کردیم ضایع شدیم
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      1 0
      دقیقا چطور ضایع شدیم پاکستان روستای مرزی زد که تبعه خودشون بود....
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      1 0
      پهپاد سپاه بدون اینکه توسط ارتش پاکستان شناسایی بشه رفت بالای سر تروریستها -این اسمش ضایع شدنه؟
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      منظورم از وارد شدن به خاک پاکستان این نیست که علنی بیایم بزنیم و گردن بگیریم بلکه باید تیم های عملیاتی اطلاعاتی تشویل بدیم توس خاک پاکستان و همونجا تروریست ها منهدم و متلاشی کنیم.باید تیم های ما تروریست ها رو خارج از مرزها منهدم کنن.یا با پهباد های مختلف بی سر و صدا بزنیم و گردن هم نگیریم همون بلایی که آمریکا سر پاکستان آورد اینا که پدافند و ....درست و حسابی ندارن کی به کیه.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 2
    هیچ، ایران راه رو باز کرد! خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس