سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:مسئولیت اصلی حادثه تروریستی دمشق و سایر جنایات رژیم صهیونیستی، با کشور آمریکا است و او باید پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در آیین تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا و امام شهیدان خصوصا شهیدان اصفهان به ویژه شهید محمدرضا زاهدی گفت: امروز در مراسم تشییع شهیدی گرد آمده‌ایم که همرزم و یاور دائمی شهیدان سلیمانی، همدانی، عماد مغنیه و همه شهدای راه آزادی قدس شریف بود.

وی ادامه داد: شهید زاهدی جان خود را پس از ۴۳ سال مجاهدت تقدیم راه آزادی قدس شریف کرد، ملت بزرگ ایران و ملل آزاد جهان به برکت خون شهیدان «طوفان الاقصی» و شهدای دمشق روز جهانی قدس بی نظری را خلق کردند، حامیان این رژیم بدانند عمر این رژیم به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مروری بر زندگی ننگین این رژیم نشان دهنده دو دوره مشخص است؛ دوره اول فراز و اوج گیری و دوره بعد دوره زوال است، صهیونیست‌ها پس از ۵۰ سال کار و زمینه سازی و به بهانه کشتار مبهم هولوکاست در اروپا سرزمین قبله اول را قصب و حکومتی جائر تأسیس کردند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و به آن قدرت دادند، گفت: دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد، امام بزرگوار یکی از راهبردهای مهم را مقابله با این رژیم قرار داده و روز قدس را برای نمایش احساسات مسلمانان علیه این رژیم قرار دادند، در دوره رهبری امام خامنه‌ای عزیز با شکل‌گیری «نیروی قدس سپاه» روند شکل گیری مقاومت اسلامی جان تازه‌ای پیدا کرد، جریان‌های کم توان به مرور به حاشیه رفتند و جریان‌های اصیل چون حزب الله و حماس با قدرت به میدان آمده اند و روز به روز به این قدرت افزوده شده است.

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرورفته است

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، افزود: رژیمی که به دنبال سرمزین نیل تا فرات بود، امروز ۶ ماه تنها درگیر جنگ با یک باریکه است، طوفان الاقصی بخش کوچکی از این کوه یخ بزرگ را نمایان کرد، این عملیات، عملیاتی بی نظیر و بدون نقصی بود که توسط هزار نفر رزمنده انجام شد، ملتی که در محاصره کامل بودند در یک عملیات غافلگیرانه به صهیونیست‌ها هجوم بردند و شکست ترمیم ناپذیر را بر پیکره رژیم وارد کردند، در این عملیات حماس با حداقل تلفات بیشترین تلفات را به رژیم زد و با اسرای زیادی بازگشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیمی که به دنبال سرزمین نیل تا فرات بوده است یعنی ۶ کشور فلسطین، سوریه، مصر لبنان، اردن و عراق حداقل سرزمین مورد ادعای آنها بوده است، در ۶ ماه گذشته گرفتار در یک  نبرد در یک سرزمین کوچکتر از یک شهر شده است و در باتلاق نبرد قضه فرو رفته است و نه راهی برای خاتمه جنگ دارد و نه امکان ادامه این جنایت را دارد.

وی با بیان اینکه آیا پاسخ عملیات مجاهدان سلاح به دست، کشتار زنان و کودکان است؟ خاطرنشان کرد: پاسخ این عملیات کشتن بیماران و حمله به بیمارستان است؟ منهدم کردن مسجد و مدرسه و منزل و زیرساخت‌های شهری پاسخ این عملیات است؟ چه توجیهی دارد که خودرو و امکانات تغذیه مردم گرسنه غزه را هدف بگیریم؛ این روش نبرد صهیونیست‌ها است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه این نبرد حقوق بشر غربی را به رخ جهان کشید، گفت: غربی‌ها می‌گفتند اسرائیل نمونه دموکراسی در خاورمیانه است؛ این اقدامات نمونه‌ای از دموکراسی غربی است؛ آنهایی که درباره واقعیت آمریکا و غرب تردید داشتند امروز در غزه واقعیت ماجرا را از نزدیک دیدند.

طرح استکبار جهانی برای غرب آسیا با تلاش «نیروی قدس» شکست خورد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه صهیونست‌ها بعد از ۶ ماه بمباران غزه و مردم بی گناه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند، اظهار داشت: آنان گفتند حماس و فرماندهان حماس را از بین می‌بریم و اسرایمان را آزاد می‌کنیم و در غزه مستقر می‌شویم؛ هیچ کدام از این هدف‌ها محقق نشد در عوض حماس و این نهضت زنده است.

سرلشکر باقری اظهار کرد: پایان این ماجرا روشن است، صهیونیست‌ها نه راه پیش دارند و نه راه پس، شکست صهیونیست‌ها قطعی است، آنها در بحران فرو رفته اند، وضعیت سرزمین‌های اشغالی را ببینید؛ تظاهرات روزانه مقابل دفتر رئیس جنایتکار این رژیم، دو دستگی در میان مسئولان، فرار سربازان، خروج جوانان و مهاجرت آنان که حاضر به بازگشت نیستند، اقتصاد این رژیم با وجود حمایت کامل آمریکا و اروپای دروغگو از بین رفته و دوام آن امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه حیثیت و آبرو برای آمریکا و اسرائیل باقی نمانده است، افزود: پای صهیونیست‌ها در لاهه به دادگاه باز شده و در شورای امنیت آمریکا مجبور شد قطعنامه ضد این رژیم را وتو نکند که در نهایت قطعنامه علیه این رژیم صادر شد، این موارد برکت خون شهدای این راه است، به ذهن خطور نمی‌کند و کسی باور نمی‌کند این همه استقامت را، این دمیده شدن روح امام راحل و انقلاب اسلامی در غزه است. این نبرد و این آتش خاموشی ندارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به طرح استکبار جهانی برای جهان اسلام، گفت: طرحی که استکبار جهانی تهیه کرده بود که بوسیله آن جهان اسلام را با ایجاد رژیم صهیونیستی از هم بپاشاند و بتواند منطقه راهبری غرب آسیا را برای همیشه در اختیار بگیرد و با مزایای آن حکومت خود را بر جهان دائمی کند، با تلاش «نیروی قدس» و یارانش و محور مقاومت شکست خورد و محقق نشد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک کنسولگری، نوعی خودشکی و خودزنی بود

سرلشکر باقری با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی یک کار کم ارزش و از سر ناتوانی است، حمله هوایی به یک کنسولگری به عنوان یک مقر دارای مصونیت قانونی چه معنایی جز دیوانگی دارد؟ این کار خودشکی و خودزنی است، این رژیم اگر ته مانده‌ای از حمایت‌ها را از برخی کشورها داشت با این اقدام آن را از بین برد.

وی خاطرنشان کرد: ما شهیدان بزرگی را از دست دادیم، اما برکت خون این شهیدان باعث سرعت گرفتن زوال این رژیم خواهد بود، آمریکا بیش از همه شریک این جنایات و سایر جنایاتی است که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود، مسئولیت اصلی حادثه تروریستی دمشق و سایر جنایات رژیم صهیونیستی، با کشور آمریکا است و او باید پاسخگو باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره شهادت شهید «محمدرضا زاهدی» بیان داشت: این شهید بزرگوار ۱۳ سال جهاد خالصانه در خارج از کشور و دور از خانواده داشت، او فرمانده‌ای شجاع و توانمند و یک استراتژیست بزرگ در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود و در روز شهادت مولایش امام علی (علیه السلام) توسط شقی ترین انسان‌ها بر روی زمین به شهادت رسید، پیروزی این شهدا قطعی است، این وعده خداوند متعال است.

عملیات ضدصهیونیستی با دقت، تدبیر و طرح لازم قطعا انجام خواهد گرفت

سرلشکر باقری در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه جنایت دمشق اقدامی از سر استیصال و انفعال است اما بدون پاسخ ما باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند «دشمن را پشیمان خواهیم کرد، دلاورمردان ما انتقام لازم را خواهند گرفت»، اما ما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین می‌کنیم، عملیات به جای خود، به هنگام خود، با دقت و تدبیر و طرح لازم و با حداثر آسیب رسانی به دشمن به نحوی که او را از کارش پیشمان کند، قطعا انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • سینا شکوری IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    18 3
    پس چرا به سر نمیاد سال 85 هم سرلشگر فیروز آبادی میگفت به سر آمده ؟؟؟؟ باید کاری کرد فکری کرد
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 7
      انشاءالله به زودی اسرائیل نابود میشه
    • اصغر DE ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      2 3
      سینا جان باید در ابتدا صبر استراتژیک داشته باشی تا بتونی سیلی راهبردی بزنی که در نهایت انتقام سخت تاکتیکی حاصل بشه.
    • ناصر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 1
      قطع کردن شاخ و برگ که مهم نیست باید زمان کندن ریشه به صورت کامل فرا بسه تا دیگر این ریشه را مثل منافقین به جای دیگری انتقال ندهند
  • پایدار IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    12 1
    الان که جنگ تمام عیاره. مثل مرد رودر روی اسرائیل بایستیم و نابودش کنیم. گلوله برفی نیست که هی میگیم رو به نابودیه
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      7 1
      اینا بازی با کلمات است.
  • سردسیر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    12 2
    تا کی شعار بسه خسته شدیم از صبر ایوب و صبر استراتژیک صبر راهبردی....بزنید خلاص کنید هرجا هرمطلبی خوندیم داریم تحقیر می شویم از طرف سعودی ها و اماراتی ها .....بس دیگه
  • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 4
    نتانیابو نماد آدمهای حریص قدرت و مال اندوزی فساد وریاکاری است وبا سقوطش ، نماد این نوع از قدرت طلبی هم سقوط خواهد کرد وخیلی ها از سقوط این نماد (قدرت طلبی بهر قیمت) وحشت دارند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 5
    به زودی زود
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    10 2
    مضحکه کل دنیا شدیم. یه واکنشی نشون بدید
  • سعید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    12 2
    از نابودی اسراییل رسیدیم به اینکه چکار کنیم در سوریه دیگه سردارهای مارو نزنه.
  • هادی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    8 1
    جدی میفرمایید؟
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    4 7
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    7 0
    هر وقت تونستین جای شعار دادن ، عمل کنین ، جلوی این اتفاقا گرفته میشه و وضع مملکت اینجوری نمیشه
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 0
    چه عجب یک سخنرانی از سرلشکر باقری رو دیدیم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 7
    ضربه نزدن به اسرائیل نشون میده هنوز عقل حاکمه بر ایران
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 2
    با اسراییل میخواهی بجنگیم شرق کشور را چکار می‌کنی با اسراییل بجنگیم آمریکا و غرب و چکارش می‌کنی با اسراییل بجنگیم شورش داخل را چکار می‌کنی با اسراییل بجنگیم ورود هزاران تروریست را چکار می‌کنی با اسراییل بجنگیم بودجه و هزینه را با این اقتصاد افتضاح چکار می‌کنی با اسراییل بجنگیم تروریست‌های داخل را چکار می‌کنی اگر اینها را میتوانید جمع و جور کنی ما هم هستیم و الا خطا نکن
  • US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 4
    به زودی زود نابود میشه
  • US ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    3 4
    از صحنه روزگار محو بشه ایشاله
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 4
    ابر هلوکاست غزه از خاطره ها محو نخواهد شد. اگر هیتلر در اطاق گاز کشتار کرد انهم ب شرطی انکه حقیقت داشته باشد، اسراییل در اطاق ملیونی نفری کشتار داشت. اسراییل امریکا را هم ب چالش کشیده است.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 3
    احسنت
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    حمله به اسراییل تو وضعیت الان همون چیزیه ک هم اسراییل میخاد هم آمریکا
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    5 1
    اینایی که بزن بزنشون بلنده،فردا بعد اززدن اسراییل میان میگن چرا زدی
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    4 0
    تاریخ بگید وگرنه سرکار نگذارید ملت را کتاب قلعه حیوانات مصداق اوضاع کنونی ایران است
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    عمو با این شرایط اقتصادی و اوضاع اجتماعی نمیتوان بیشتر از این جلو رفت برگردید سنگر های اقتصادی و اجتماعی را مستحکم کنید و با پشتوانه حمله کنید سماجت و یک دنده گی عین کم فکری است
  • فردن IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 3
    تا کی حرف و شعار توخالی. تا کی تحمل خفت و خواری. ننگ بر مزدوران داخلی. جنگ جنگ تا پیروزی. جانم فدای رهبر
  • کارشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    2 1
    شاید هم عمر شما به سر امده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس