مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان+فیلم

مراسم تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی در اصفهان آغاز شد.

به گزارش مشرق، آیین تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دقایقی پیش از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

هزاران نفر از مردم ولایتمدار و مومن استان اصفهان از ساعت‌های اولیه صبح در میدان بزرگمهر تجمع کرده تا با پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی وداع کنند. در حال حاضر خیابان‌های منتهی به میدان بزرگمهر مملو از جمعیتی است که برای تشییع پیکر شهید زاهدی حضور یافته‌اند.

مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان+فیلم

مردم ولایتمدار استان اصفهان که در هشت سال دفاع مقدس شهدای جنگ تحمیلی را در این استان بدرقه کردند امروز نیز آمده‌اند تا بار دیگر شهیدی که در مسیر ولایت و اباعبدالله الحسین به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید را بدرقه کنند.

نوجوانان و جوانان و بانوان اغلب افراد تشکیل دهنده در این مراسم هستند. مردم با سر دادن شعارهایی بر علیه رژیم صهیونیستی، این جنایت را محکوم کردند.

مقامات بزرگ نظامی، لشکری و کشوری در این مراسم حضور دارند و پیکر آن شهید طبق وصیتش در جوار پیکر شهدای رفیق وهمرزمش در دوران دفاع مقدس شهیدان خرازی و ردانی پور به خاک سپرده خواهد شد.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس