حمله به کنسولگری ایران نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه، نشانه استیصال رژیم صهیونیستی و ترس شدید او از محور مقاومت است.

به گزارش مشرق، سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز جمعه در مراسم راهپیمایی «روز جهانی قدس» در میدان امام(نقش جهان) اصفهان افزود: رژیم صهیونیستی بدنبال این است که توجه جهان را به مساله‌ای جز غزه جلب و مساله فلسطین را به موضوعی فرعی تبدیل کند.

سرلشگر موسوی افزود: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده و با گذشت ۶ ماه نتوانسته است به اهداف خود مبنی بر نابودی حماس و آزادی اُسرا دست یابد.

وی ادامه داد: اکنون جغرافیای جهان به قبل و بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» تقسیم شده و این واقعه نقطه عطفی در تاریخ تمدن بشر است.

سرلشگر موسوی گفت: رژیم صهیونیستی با هدف جبران این شکست بی‌توجه به کوچک‌ترین اصول انسانی دست به جنایت گسترده علیه مردم بی‌دفاع غزه زده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اکنون ماهیت پلید رژیم‌صهیونیستی به برکت خون افزون بر ۳۲ هزار شهید در غزه آشکار شده و اعتراضات گسترده در سراسر جهان گواه این موضوع است.

وی با بیان‌اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه آزمون بزرگی برای مجامع بین‌المللی بود، افزود: ناتوانی شورای امنیت در تصویب و اجرای قطعنامه‌های بازدارنده آشکار شد، از طرفی حوادث اخیر نشان داد که این رژیم غاصب به هیچ اصولی پایبند نیست بنابراین تنها راه نجات فلسطین مقاومت است؛ از طرفی نسل امروز فلسطین نیز ظلم‌پذیر نیست و تجاوز را برنمی‌تابد و راهبرد «مقاومت تا پیروزی» را انتخاب کرده است.

سرلشگر موسوی افزود: لازم است آزادیخواهان جهان نگذارند فریاد «مرگ بر اسراییل» از جوش و خروش بیفتد و شعار« زنده باد فلسطین» نیز باید بیش از پیش در دنیا فراگیر شود.

موسوی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ امروز به برکت مقاومت، زوال این رژیم را شاهدیم و این موضوع یک وعده الهی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی«روز قدس» در سراسر جهان نشاندهنده حقانیت مردم فلسطین در برابر ظلم طولانی رژیم صهیونیستی است، افزود: ۷۵ سال از توطئه شوم انگلیس علیه مسلمانان می‌گذرد و در این دوران، جنایت‌های فراوانی علیه مردم فلسطین رقم خورده است و آنها مظلومانه از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم شده‌اند.

وی نامگذاری روز قدس را نشانه عُمق اندیشه راهبردی امام خمینی(ره) نسبت به مسائل اسلام دانست و افزود: مساله فلسطین منحصر به اِشغال یک سرزمین نیست، بلکه نشاندهنده شرارت استکبار علیه اسلام است و امام راحل(ره) این توطئه را بخوبی درک کرده بود.

فرمانده کل ارتش افزود: شهیدالاقصی سردار محمدرضا زاهدی از مستشاران توانمند سپاه بیش از ۴۰ سال، منطقه به منطقه بدنبال شهادت دوید و آرمان بلند او آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلامی بود.

راهپیمایی روز قدس در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستای استان اصفهان برگزار شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به نام «روز قدس» نامگذاری شده است.

از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» تاکنون، ۳۲هزار و ۹۱۶ فلسطینی در غزه شهید و ۷۵ هزار و ۴۹۴ نفر مجروح شده‌اند.

سردار زاهدی و دیگر همرزمان او عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

شهید زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان جنگ بود.

پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی امروز جمعه مصادف با روز قدس در تهران تشییع شد و فردا شنبه نیز در اصفهان تشییع و خاکسپاری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    2 0
    تازش دشمن نشانه ترس و استیصال آنهاست و پاسخ ندادن ما نشانه قدرت ماست!
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    خوبه می‌ترسه اینطور میزنه اگه نمی ترسید چکار می کرد
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 1
    این حرفارو میزنید که هیچ پاسخی ندید
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 0
    خوب واقعا همینه طرف از ترسش زده وماازشجاعتمون پاسخی نمی‌دهیم بهترین پاسخ اینه که یک گردان از ارتش بره لب مرز اسراییل فحش بده به اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس