کد خبر 1590428
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
پیام الخزعلی به مناسبت روز قدس؛ راه شهدا را تا زمان نابودی غده سرطانی ادامه می‌دهیم

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن حمایت از ملت فلسطین بر تداوم حرکت در راه شهدا تا زمان نابودی کامل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: در روز جهانی قدس که فعالیت‌های جهادی و مردمی آن در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و از ۴۵ سال پیش امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این روز را انتخاب کرد، بر موضع ثابت خود در حمایت از بزرگ‌ترین مساله اسلام و جهان عرب و اولین مساله انسانیت تاکید می‌کنیم، مساله‌ای که از زمان آغاز حماسه طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عمیق‌تر و گسترده‌تر شد و به تمام ملت‌های آزاده جهان رسید.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: بار دیگر بر حمایت خود از جهاد ملت مظلوم فلسطین و مقاومت شجاع آن تا زمان آزادی کامل خاک اشغالی فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست تاکید می‌کنیم.

الخزعلی در ادامه پیام خود افزود: تاکید می کنیم که وحدت میادین محور مقاومت و آمادگی دائمی آن برای فداکاری، تنها راه ما برای دفاع از قدس شریف، غزه و تمام مناطق فلسطین و آزادی آن با اراده مجاهدین و خون شهدا است.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با اشاره به وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از جنایت‌های آن تاکید کرد که این رژیم تمام عرف ها و قوانین بین‌المللی را به‌طور آشکار نقض می کند و این مساله جعلی بودن شعارهای حقوق بشری که طی چند دهه مدعی آن بودند را برملا کرد.

وی با اشاره به کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان در غزه، رفح، کرانه‌باختری، لبنان، سوریه، یمن و عراق خاطرنشان کرد اکنون معیار حقیقی انسانیت اتخاذ موضع درمورد غزه است که مواضع افراد بزدل، مزدور و سازشگر را آشکار کرد.

وی در پایان گفت: بار دیگر با شهدا عهد می‌بندیم که راه حسینی و جاودان آن‌ها را تا زمان تحقق تمام اهداف یعنی نابودی غده سرطانی«اسرائیل» و بیرون کشیدن آن از جسد امت اسلامی و همچنین بیرون کردن تمام نیروهای بیگانه و نظامی اشغالگر از خاک عزیز ما، ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس