هاآرتص: ارتش مناطق تیرباران نامرئی در نوار غزه ترسیم کرده است

یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از اقدام ارتش این رژیم در ترسیم مناطق تیرباران در نوار غزه طی حملات و یورش‌هایش نوشت.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان «هاآرتص» نوشت برخی مسؤولان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر هدف قرار دادن ۹۰۰۰ مبارز فلسطینی گفته‌اند «بیشتر آنها غیرنظامی بودند و تنها دلیل برای کشتن آنها این بود که آنها وارد مناطق تیرباران نامرئی شدند که سربازان ارتش ترسیم کردند.»

افشای جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از آن انجام شد که شبکه خبری «الجزیره» تصاویری را از ترور چهار جوان فلسطینی بی‌دفاع در خان‌یونس توسط موشک‌های ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

در همین رابطه یکی از افسران ارشد ارتش این رژیم گفت این اتفاق بی‌نهایت خطرناک است، آنها مسلح نبودند و در منطقه‌ای که در حال حرکت بودند، خطری برای نیروهای ما ایجاد نمی‌کردند.

هاآرتص در ادامه نیز نوشت آنچه در مورد این چهار جوان فلسطینی رخ داد، تنها یک نمونه از نحوه قتل فلسطینی‌ها در نوار غزه با آتش ارتش بود.

این روزنامه عبری زبان ادامه داد هیچ دستورالعمل مکتوبی درباره مناطق تیرباران در پایگاه‌های ارتش وجود ندارد، اما این به معنای آن نیست که این مساله برای سربازان ناآشنا است و گواه آن تحقیقی است که در خصوص قتل سه تن از اسرای صهیونیست در محله الشجاعیه انجام شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    جالب میشود اگر حماس در تلاویو عملیات انجام دهد و دوباره ۵۰۰تا اسیر از اسراییل بگیرد و ببرد تا چک لیست عملیات تلاویو در غزه کلا و رسماً منهدم شود ناتان سر بی تن شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس