کد خبر 1588972
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
‌

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: به شما وعده میدهم که ما پیروز این نبرد خواهیم بود و پایداری ملت فلسطین نمونه‌ای برای همه جهان خواهد شد و در پایان پیروزمندانه با شما دیداری مجدد خواهم داشت.

به گزارش مشرق، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه) پس از دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در نشستی خبری اظهارداشت: دیدار مهمی را با وزیر خارجه ایران داشتیم که نقش زیادی را در ماه‌های گذشته در نبرد طوفان الاقصی داشتند و در کنار فلسطین و مقاومت ایستادند.

وی گفت: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نقش والایی در تبیین مواضع مقاومت فلسطین و حمایت از آن داشت و این چیزی بود که انتظار آن را داشتیم.

دبیرکل جنبش جهاداسلامی تصریح کرد: ما می‌دانیم که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار مقاومت فلسطین ایستاده است و بهای آن را هم پرداخته است و تحریم‌های زیادی نیز علیه ایران برای دفاع از حقوق فلسطین وضع شده است.

نخاله افزود: ایران پشتیبان ملت فلسطین است و این مساله ساده نیست که فلسطین پایداری مبارک در طوفان الاقصی را بتواند ادامه دهد اگر حمایت واضح جمهوری اسلامی ایران نبود، حمایتی که در همه سطوح طی سال‌های مختلف بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رهبری ایران، مقامات و مسؤلین ایران و ملت ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم که همواره ما را حمایت می‌کنند. من به شما وعده میدهم که ما پیروز این نبرد خواهیم بود و پایداری ملت فلسطین نمونه‌ای برای همه جهان خواهد شد و در پایان پیروزمندانه با شما دیدار می‌کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • VE ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    به امید حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس