به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات خلیج فارس در مطلبی با عنوان اذعان تلویحی سران امارات به کریدور زمینی امدادرسانی به رژیم صهیونیستی نوشت:

شبکه i24NEWS اسرائیل به نقل از منابع آگاه گزارش داد امارات در هشداری جدی به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل، تهدید کرده در صورت عدم ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، کریدور زمینی دبی به فلسطین اشغالی را متوقف خواهد کرد.

به گفته این منابع، فشار امارات به دولت آمریکا، به ارائه طرح راه‌اندازی بندری در سواحل غزه از سوی بایدن، برای ورود کمک‌های بشردوستانه منجر شد.

این منابع با اشاره به ناخرسندی فزاینده ابوظبی از سیاست‌های دولت نتانیاهو، افزودند اعتماد امارات به دولت وی، به‌ویژه درپی سنگ‌اندازی در مسیر کمک‌های بشردوستانه به غزه، کاهش یافته است.

همچنین علی‌رغم تلاش‌های اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی برای میانجیگری بین نتانیاهو و رئیس امارات در سفر اخیر به ابوظبی، بنابه گزارش‌ها، محمد بن زاید از گفتگو با نتانیاهو خودداری کرد.

رسانه‌ها و مقامات صهیونیست دسامبر گذشته از راه‌اندازی کریدور زمینی دبی-سعودی-اردن به‌عنوان جایگزینی برای مسیر دریایی، و دور زدن حملات انصارالله در دریای سرخ خبر داده بودند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    4 0
    رذل ترینه عرب امارات عربی
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 0
    انسانیت خنجر از پشت می خورد . حاکمان خیانتکار امارات و عرعرستان سقوطی و اردن باید از بین بروند و حکومت مردمی تشکیل شود .
  • FR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    3 0
    بنظرم بزرگ‌ترین فریب تاریخ تا اینجا در قرن بیست و یکم اینست که امارات را که در واقع یک تجارتخانه بزرگ بین المللی ست یک کشور و ملت به حساب آوریم و از آن انتظار موضع دیپلماتیک داشته باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس