کد خبر 1587563
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
پهپاد مقاومت عراق

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق خبر داد بامداد یکشنبه ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، اعلام کرد این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت و تشدید خواهد شد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: «این عملیات منحصربفرد در این شب‌های مبارک، تاییدی است بر ادامه عملیات‌های ما در انهدام مقرهای دشمن».

مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه گذشته نیز اعلام کرد در واکنش به کشتارهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با استفاده از پهپاد، نیروگاه برق تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق روز چهارشنبه هم فرودگاه «بن گورین» در عمق سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با پهپاد هدف قرار داده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 0
    چرا عملیات های مقاومت بازدارنده حملات اسراییل و کشتار مردم غزه نمیشود مشکل چیست؟ احتمالا نوع حملات و سلاح های به کار گرفته در حدی نیست که باعث ایجاد دردسر و تلفات واقعی برای صهیونیست ها باشه زدن مقرهای اشغالگران با یک پهباد انتحاری کوچک دردی رو دوا نخواهد کرد حملات مقاومت باید قاطع گسترده و ویرانگر باشه و گرنه این جانیانی نگرانی از این نوع حملات مقاومت ندارند
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      1 0
      نتانیاهو تشنه قدرته -پاش بیفته تا اخرین صهیونیست میجنگه-ضرباتی که اسراییل تحمل میکنه دردناکه- ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق اسراییل بعد ۳۳ روز جنگ با حزب اله به این نتیجه رسید ادامه جنگ به ضرر رژیمه اما نتانیاهو نمیخواد شکست رو قبول کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس