کد خبر 1587204
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در توئیتی با اشاره به حمله تروریستی در مسکو نوشت:

اقدام تروریستی اخیر در شهر مسکو را قویا محکوم کرده، ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان، به همکارم سرگی لاورف، دولت و ملت روسیه این حادثه تلخ را تسلیت می گویم.

مبارزه مشترک و موثر با تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.

واکنش امیرعبداللهیان به حمله تروریستی در مسکو

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • TR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    1 2
    کار خود پوتینه شک نکنین
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      2 0
      این کار فقط از یه مشت حیوون مثل اربابای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشت و اروپایی‌های نوکرشون و صهیونیست‌های حرامزاده بر میاد ولا غیر!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      1 0
      خود جرج بوش اعتراف کرده کار اونه!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      2 0
      شک نکنین کار هیلاری کلینتونه!!
  • US ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    1 0
    برادر ،ترکیه داره با هواپیما تروریست عربی به مرز ایران و ارمنستان بخاطر زنگزور میاره!!
  • رضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    این حمله تروریستی به روسیه چند تا پیام داره اول اینکه مسکو باید هزینه حمایت و ارتباط با ایران و جبهه مقاومت و وتوی قطعنامه های آمریکا در خصوص غزه رو قبول کنه دوم اینکه حواس مسکو از نئونازی های اوکراین پرت بشه و به امور داخلیش مشغول بشه سوم اینکه روسیه رو در محاسباتش دچار غلط کنه و در روند رو به رشد ارتباط با ایران و چین دچار تردید کنه چهارم اینکه ناتو به اینطور حملات به عنوان آلترناتیو نگاه میکنه چرا که بلوک غرب از پس هزینه های سنگین جنگ اوکراین برنمیان و نشانه های افول این تئوری در سخنرانی مکرون مشهوده پنجم اینکه زلنسکی رو با این عملیات به نوعی احیا کنن تا خودش رو تنها نبینه و به خودکشی دسته جمعی با سربازان چند ملیتی ادامه بده و بازار کمپانی های فروش سلاح آمریکا همچنان داغ بمونه
  • محمدرضا کیانفر NL ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 1
    . حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه توئیتید: اقدام تروریستی مسکو را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم. آقای امیرعبداللهیان، طراح این جنایت آقای پوتین بود تا برای سرکوب اعتراضاتی که در پی‌ی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در روسیه ایجاد شده بهانه بسازد. مار اگر گوید که مورم بشنو و باور مکن، دیو اگر گوید که حورم بشنو و باور مکن. گر بگوید روبه افسونگر نیرنگ‌باز، کز فریب و حیله دورم بشنو و باور مکن. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
    • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      تنها راه قطع وابستگی به شرق و غرب است و چنگ زدن به ریسمان الهی.این تنها نسخه نجات ملت است.این همان راهی است که شهدا رفتند و به مقصود رسیدند.آقای رئیسی عزیز مجدانه این راه رو داره میره و تلاش میکنه و آقای روحانی ممکن بود هر لحظه زخم بستر بگیره اونقدر نشست و تکون نخورد از جاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس