ارتش اسرائیل برای اولین بار اصابت موشک یمنی‌ها را تایید کرد

ارتش اسرائیل برای اولین بار، بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره اصابت موشک به شمال بندر «ایلات» (جنوب فلسطین اشغالی) را تایید کرد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه رسانه‌های اسرائیلی، بامداد دوشنبه، تصاویری از لحظه اصابت یک موشک به شمال بندر ایلات منتشر کردند،

ارتش این رژیم نیز در واپسین ساعات شامگاه سه‌شنبه موفقیت‌آمیز بودن این عملیات را تایید کرد.این بیانیه پس از آن صادر شد که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر روز سه‌شنبه اعلام کرد یمن چند موشک کروز به سمت اهدافی در بندر ایلات شلیک کرده که دقیقا با اهداف برخورد داشته‌اند.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود اشاره کرد که این عملیات بامداد دوشنبه انجام شده و یک موشک کروز از سمت دریای سرخ به ایلات اصابت کرده است؛ با این حال، در این بیانیه ادعا شده است که موشک یادشده به منطقه‌ای باز در ایلات برخورد کرده است.منابع اسرائیلی می‌گویند این موشک خطی‌تر از موشک‌های پیشین حرکت می‌کرده به‌نحوی که سامانه‌های پدافند هوایی کاملا غافلگیر شده‌اند و آژیرهای خطر فعال نشده‌اند.

«الموغ بوکر» خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل در این باره می‌گوید که این موشک بعد از بیش از ۲ ساعت حرکت، با ده‌ها کیلوگرم مواد منفجره به شمال ایلات اصابت کرده که این می‌توانست فاجعه‌ بزرگی بیافریند.

نیروهای مسلح یمن از زمان تشدید حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه، حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرده‌اند و به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی بوده، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.

یمن همچنین ده‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد و انواع موشک بالستیک و کروز مورد حمله قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    2 0
    ماشاالله حزب الله
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 0
    با احترام به برادران یمنی، خدا پشت و پناه شماست
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    2 0
    دم بچه های مقاومت گرم نباید گذاشت اسرائیلی ها نفس راحت و یک شب بدون دغدغه سر بر بالین بذارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس