هشدار مقام امنیتی روسیه درباره ورود به آستانه جنگ جهانی

مدیر اطلاعات خارجی روسیه اظهارات فرانسه اعزام سربازان ناتو به اوکراین را به منزله سوق دادن جهان به آستانه جنگ هسته ای عنوان کرده است.

به گزارش مشرق، مدیر اطلاعات خارجی روسیه هشدار داده است که اظهارات فرانسه در مورد اعزام سربازان ناتو به اوکراین، جهان را به آستانه جنگ هسته‌ای می‌برد.

پیش از این «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرده بود که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

وی گفته بود که ارتش فرانسه نسبت به شمار فزاینده فرانسوی‌هایی که در اوکراین کشته می‌شوند به شدت نگران است و ماکرون دیر یا زود باید این حقیقت زشت را برای جامعه فرانسه آشکار کند؛ اگرچه وی سعی دارد تا جایی که ممکن است این موضوع را به تأخیر بیاندازد.

ناریشکین همچنین در پایان سخنان خود گفته بود: (یگان فرانسوی) به یک هدف قانونی و اولویت دار برای حملات نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد و این بدان معناست که اعزام نظامیان فرانسوی به اوکراین به سرنوشت تمام متجاوزانی دچار خواهند شد که به خاک روسیه تجاوز کردند.

پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کامل آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز پیشتر گفته بود که شکست اوکراین در درگیری کنونی، یک درگیری نظامی مستقیم بین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و روسیه را منجر خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمیر IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    1 4
    پوتین دمپایی شد خخ
  • عمیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    1 3
    بدبختای ترسو خخخ
  • عمیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    1 3
    ما کارخودمونو میکنیم مرگ بر متجاوز
  • عمیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    1 3
    فاتحته پوتین خوندست
  • خسرو IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    همون اول که روسیه فریب خورد و به اوکراین حمله کرد معلوم بود که سیاست جهانی مترصده روسیه رو دچار جنگ جهانی بکنه . حالا همه دنیا علیه روسیه دارن میان وسط میدون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس