کد خبر 1586261
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
دستگیری سارق مسلح در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق مسلح در محدوده خاورشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: چندی پیش و درپی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقدار زیادی پول و تلفن همراهش در محدوده خاورشهر، پیگیری موضوع در دستورکار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت و در نهایت با اقدامات انجام شده از سوی ماموران هویت و مخفیگاه متهم در محدوده خاورشهر مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی انجام و تیم‌های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند؛ گفت: با حضور ماموران متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین ماموران در جریان بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری را نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۶ ساله که دارای سابقه سرقت بود، علیرغم انکار های اولیه در مواجه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت به عنف با تهدید کلت کمری معترف شد.

طرهانی با بیان اینکه تاکنون هشت نفر را شکات این فرد نیز شناسایی و به کلانتری دعوت شده‌اند، اظهارکرد:‌تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق موتور سیکلت در ماموریتی دیگر خبر داد و گفت: به دنبال افزایش سرقت موتورسیکلت در هفته های اخیر در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و ماموران گشت زنی های هدفمند خود در این خصوص را افزایش دادند تا اینکه سرانجام تیم عملیات پلیس آگاهی روز گذشته به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ماموران رفتار راکب موتورسیکلت را به شکل نامحسوس تحت نظر قرار دادند، گفت: همزمان ماموران اقدام به استعلام دقیق پلاک موتورسیکلت کرده و از سرقتی بودن آن مطمئن شدند که در همین راستا نیز برای دستگیری متهم به او نزدیک شدند.

وی ادامه داد: متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت متواری شده که در یک عملیات تعقیب و گریز ماموران به سرعت متهم را زمین گیر و دستگیر کردند و او به همراه موتور سیکلت مسروقه به مقر پلیس انتقال دادند. او که ۲۷ سال سن داشت در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به سه فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده شهرری معترف شد.

طرهانی گفت:‌ متهم پس از تکمیل و پایان تحقیقات به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    چرا سارق مسلح اعدام نمی کنند؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 2
    نیروهای انتظامی تا کی باید اینها جمع کنند و قوه قضاییه دوباره این آشغالها رو به راحتی آزاد کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس