سخنگوی نیروهای مسلح یمن: کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به حملات نیروهای آمریکایی و انگلیسی علیه صنعا کشتی آمریکایی «مادو» (Mado) را با تعدادی موشک در دریای سرخ هدف قرار دادیم.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای افزود:‌ همچنین یگان موشکی نیروهای مسلح یمن چند فروند موشک بالدار به سمت اهداف نظامی ارتش رژیم اسرائیل در «ام الرشراش» ایلات در فلسطین اشغالی شلیک کرد که به لطف خدا با موفقیت به اهداف خود اصابت کرد.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند به انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد که تا زمانی که تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی متوقف نشود و محاصره مردم فلسطین در نوار غزه برداشته نشود، عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن متوقف نخواهد شد.

ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در حمایت از کشتیرانی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و آبراهه های یمن، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. در پی این اقدام کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به هدف مشروعی برای نیروهای مسلح یمن تبدیل شدند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس