پیش بینی مسئول پرونده مذاکرات اسراییل در دوحه از دورنمای آتش بس

شبکه ۱۳ عبری فاش ساخت که در ادامه اختلافات میان ارتش و وزرای کابینه بر سر افزایش اختیارات هیئت مذاکره کننده، مسئول ارشد پرونده مذاکرات در ارتش از احتمال شکست مذاکرات جاری در دوحه خبر داد.

به گزارش مشرق، در ادامه تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه، برخی منابع عبری زبان فاش ساختند که اختلافات میان مسئول ارشد هیئت مذاکره کننده اعزامی به قطر با کابینه جنگ برای چانه‌زنی بر سر افزایش اختیارات برای مذاکرات آتش بس افزایش یافته است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صیهونیستی به نقل از منابع آگاه از اختلاف بین مسئول پرونده اسرای اسرائیلی در ارتش و وزرای اسرائیلی بر سر گسترش اختیارات هیئت مذاکره کننده این رژیم در دوحه خبر داد.

منبع مذکور اشاره کرد که مسئول پرونده اسرای اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونیستی گفته مسئولان سیاسی حدود اختیارات هیئت مذاکره کننده را به شدت کاهش دادند.

منابع آگاه اسرائیلی همچنین تاکید کردند که مسئول پرونده اسرا در ارتش گفته مذاکرات بدون دادن اختیارات گسترده به هیئت مذاکره کننده شکست خواهد خورد.

در همین راستا، شبکه خبری الجزیره درباره دورنمای آتش بس در غزه به نقل از روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقامات آمریکایی فاش ساختند که در میان اعضای دولت بایدن در مورد چگونگی پایان جنگ در غزه، ناامیدی و عدم اطمینان شدید وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس